Voor de 12 kilo dozen betaal ik hier 34 euro...........kom je dus omgerekend op de €2,83Sylvia schreef:12 kilo dozen kunnen we krijgen wat ook niet goedkoop is!!Marieke* schreef:Hebben ze bij jullie dan geen kennelverpakking van Energique? Wij moeten nu al een half uur rijden om aan Energique te komenEn de Duck daar moesten ze nog meer van hebben dan dat ze nu krijgen van de Energique.
Mmmm dan toch weer eens opnieuw proberen dus en het kan natuurlijk zijn dat het voor de kleine Phila te veel geweest is in 1 x..........als dat zo is kom ik ook voordeliger uit dan met Carnibest.......Sylvia schreef:Hoe lang heb je Carnibest gegeven??Marieke* schreef: Heb eenmaal Carnibest geprobeerd, maar 1 van de honden moest er steeds water van overgevenEn bleef zich maar ellendig voelen, daar ben ik dus gelijk weer mee gestopt, maar misschien inderdaad wel weer de moeite van het proberen waard.
Het schijnt erg zwaar op de maag te liggen. Dat hoor ik al van meerdere. Dus mengen met voer wordt gevraagt en geduld hebben voor het goed aanslaat. Zowel door de "fabriek" als door mensen die het geven / kennen.
Klopt het gewicht van Isca staat er niet bij, heb ik geen idee van, batterij van de weegschaal is leegSylvia schreef:Ik weet niet wat hun gewichten zijnMarieke* schreef: Ik geef nu de honden het volgende: Isca (pup negen maanden) Twee tot drie schijven op een dag. Ene dag twee andere dag drie.
Twister (acht kilo) drie schijven
Odette (6 kilo) anderhalve schijf
Phila (6 kilo) 1 schijf
Maar het wisselt nog al het is soms echt zoeken hoeveel ze moeten hebben.![]()

Mmm als dit zo is, dan klopt hun rekensommetje niet. Odette en Phila geef ik dus te weinig......volgens hen. En Twister teveel hetzelfde geld voor Isca........Sylvia schreef:Het trucje zou zijn 1 schijf per 5 kilogram gewicht.Marieke* schreef: Wat kun je een beetje als richtlijn aanhouden? Er was toch zo´n soort trucje voor van zoveel versvlees per kilo lichaamsgewicht?
Bij pups 1 schijf per 2 1/2 kilogram gewicht (Kun je nagaan met Vidar rond de 10 kilo, 9 schijven per dag, klopt niet dan he dat rekensommetje van Energique zelf)
toch eens kijken naar die Carnibest