Aha, ik zag er een zwarte schaaf in met mijn kleurenblinde ogen. Groen zie ik totaal niet dus dan gebeuren die dingen wel eens. Ik denk overigens dat je bij een ongeval echt wel kan zien hoe en wat. Als er een foto van de hond gemaakt is en sectie is verricht dan weet je als kundig DA prima waaraan die hond is overleden.sjaak-k schreef:Ah, oke. Nee ik zie er echt een groen blaadje in
En ik heb er even over nagedacht maar zou het niet zo kunnen zijn dat de eigenaar zich niet meldt omdat er inmiddels zoals altijd weer totale hysterie op FB is ontstaan? Doodsbedreigingen naar het adres van de eigenaar en in dit artikel ook meteen weer spreken over mishandeling? Dan durf je je als eigenaar domweg niet meer te melden kan ik me zo voorstellen. Dan zeg je, nee, ik heb hem niet mishandeld. Ja jaaa, en dan begint de ellende.
Ik vind die hond er gewoon veel te goed uitzien om door te gaan voor zwaar mishandelde hond. Eerst perfect verzorgen, naar een uitlaatplaats gaan met een tuigje om en daar je hond doodslaan en laten liggen? Dat gaat er bij mij echt niet in.