Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tijdelijke oppas gevraagd voor American Bully

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

Ήυs
Zeer actief
Aantal honden: 2

Tijdelijke oppas gevraagd voor American Bully

Ongelezen bericht door Ήυs »

Wie wil er een poosje op een American Bully passen? Het is een jonge hond, hij is lief en speels. Wel druk. Paar maanden geleden gecastreerd.

Een vriendin van mij zit even in nood en heeft zelf een Cane corso kruising. Maar die is ontzettend makkelijk en al wat ouder. Ze kan even een poosje niet in haar huis verblijven dus logeert nu even bij mij maar wij gaan op vakantie deze week dus gaat ze even naar iemand anders, maar dat is makkelijker met 1 hond.

Het is een schat van een beest, alleen een beetje ADHD.
Ήυs
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Tijdelijke oppas gevraagd voor American Bully

Ongelezen bericht door Ήυs »

Nanna schreef:
Fafo schreef: Ze kan even een poosje niet in haar huis verblijven
Waarom niet? Over welke tijdsspanne gaat het, dat geeft een beetje ook een indicatie over hoe lang de oppas zal zijn. Of komt ze na jullie vakantie weer bij jullie inwonen?
Kan ze trouwens niet in jullie huis blijven met die honden? Heb je zelf meteen oppas :lol1:
Daarom niet. Haar verdere prive zaken ga ik niet op een openbaar forum zetten. Als er geïnteresseerde zijn dan zal ik daar wat meer over toelichten via pb ;) Het zou gaan om 3 weken Max. En nee ze kan niet in mijn huis blijven als wij weg zijn. Hij zit nu even in het pension, maar het wordt een heen en weer gesleep met die hond en ze kan beter bij iemand verblijven met 1 rustige hond en 3 weken pension kan ze niet betalen.
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”