Lilly op haar eerste 3 shows een U, nu maar een ZG. En Kai werd beste van het ras, nooit verwacht

Moderator: moderatorteam
Omdat mijn honden (of ik?) nooit winnen als er andere honden zijn, 1 enkele keer eens toen een andere hond een G kreeg. Die andere honden zijn altijd heel getraind en echte showhonden meestal, tja mijn honden zijn niet zo perfect getraind op vlak van show. Maar dit jaar is precies anders, eerst BIS op een clubmatch en nu ditInge O schreef:gefeliciteerd.
waarom nooit verwacht als hij in de kampioensklasse zit?
Nou toch he.. Mijn reu heb ik zelf ook de kampioensklas in geshowd, met een belgisch kampioenschap. En daar zeg ik heel eerlijk bij, met minimale concurrentie. Maar in Nederland heeft ie met mij nog nooit wat gewonnen. Dus ik begrijp wel wat Linsey bedoelt eigenlijkInge O schreef:keurmeesters horen niet te quoteren op het oefeningetje 'showen' maar op de hond - ik neem tenminste aan dat je hem netjes in draf kunt voorbrengen en hem even attent kunt laten staan?Linsey schreef:Omdat mijn honden (of ik?) nooit winnen als er andere honden zijn, 1 enkele keer eens toen een andere hond een G kreeg. Die andere honden zijn altijd heel getraind en echte showhonden meestal, tja mijn honden zijn niet zo perfect getraind op vlak van show. Maar dit jaar is precies anders, eerst BIS op een clubmatch en nu ditInge O schreef:gefeliciteerd.
Kai is een halfbroer van Bijoux van Kelly (zelfde vader)grover schreef: Dus: Gefeliciteerd! Ik ben leeuwhondjes gaan waarderen de laatste maanden, vind ze erg leuk
het hoort niet, maar het doet vaak ook wel veel voor de presentatie hoor. Pom staat er ook bij als een zoutzak vaak, en ik kan me wel voorstellen dat, met concurrentie van gelijk niveau, de prijzen dan toch gaan naar de hond die zich wat beter presenteert. Nou hebben wij altijd heel veel concurrentie (laatst op de clubmatch van de RV stonden we met 50 teven in de jeugdklasInge O schreef:keurmeesters horen niet te quoteren op het oefeningetje 'showen' maar op de hond - ik neem tenminste aan dat je hem netjes in draf kunt voorbrengen en hem even attent kunt laten staan?Linsey schreef:Omdat mijn honden (of ik?) nooit winnen als er andere honden zijn, 1 enkele keer eens toen een andere hond een G kreeg. Die andere honden zijn altijd heel getraind en echte showhonden meestal, tja mijn honden zijn niet zo perfect getraind op vlak van show. Maar dit jaar is precies anders, eerst BIS op een clubmatch en nu ditInge O schreef:gefeliciteerd.