http://www.akc.nl/rasloze-hondendag.html
Wij in ieder geval wel

Moderator: moderatorteam
Leuk!LongFields schreef:Ik heb van de week Mojo ingeschreven.
Nou, dat wordt de laatste meeting afzeggen duswelshwitch schreef:Lijkt me leuk om een keer te doen en het is in de buurt, hebben we net die dag de laatste meeting van het jaar van de autoclub
Ah, zo'n 'fout'samantha! schreef:Jones mag niet op een normale show meedoen dus ik denk dat ik hem ga inschrijven
Haha ja, alleen moeten er dan 3 meeHilde schreef:
Hier naar toe natuurlijk Brigitte
Leuk! Ayleen zal hem komen aanmoedigen.Machie schreef:Ik denk dat ik Luca ga inschrijvenMaar wel sneu voor jullie dan... Hij wint natuurlijk
NahMachie schreef:Ik denk dat ik Luca ga inschrijvenMaar wel sneu voor jullie dan... Hij wint natuurlijk
Nee hoor Luca gaat toch echt al bijna 5 jaar met mij mee naar huisHilde schreef:NahMachie schreef:Ik denk dat ik Luca ga inschrijvenMaar wel sneu voor jullie dan... Hij wint natuurlijk
Luca is misschien mooi, maar de mooiste (en liefste en leukste en en en) gaat met mij mee naar huis. Al bijna 5 jaar
De wederhelft zei al dat als de opknapper klaar is gaan we naar de meeting en anders naar de show.Hilde schreef:Nou, dat wordt de laatste meeting afzeggen duswelshwitch schreef:Lijkt me leuk om een keer te doen en het is in de buurt, hebben we net die dag de laatste meeting van het jaar van de autoclub![]()
jenn90 schreef:Ik heb me ook ingeschreven met Rally
Het duurt nog een maandje en je weet maar nooit waar de voorkeur van de keurmeester ligtLongFields schreef:jenn90 schreef:Ik heb me ook ingeschreven met Rally
Gezellig! Wel jammer dat Mojo nu veel minder kans maakt, nu hij tegen zijn knappe broer moet strijden...
Was ook een geintje hoor!jenn90 schreef:Het duurt nog een maandje en je weet maar nooit waar de voorkeur van de keurmeester ligtLongFields schreef:jenn90 schreef:Ik heb me ook ingeschreven met Rally
Gezellig! Wel jammer dat Mojo nu veel minder kans maakt, nu hij tegen zijn knappe broer moet strijden...
Hahaha gelukkigLongFields schreef:Was ook een geintje hoor!jenn90 schreef:Het duurt nog een maandje en je weet maar nooit waar de voorkeur van de keurmeester ligtLongFields schreef:jenn90 schreef:Ik heb me ook ingeschreven met Rally
Gezellig! Wel jammer dat Mojo nu veel minder kans maakt, nu hij tegen zijn knappe broer moet strijden...![]()
Ik ga voor de lol en om eens een rasloze keuring mee te maken, schijnt heel anders te zijn dat een show voor rashonden, wil dat ook wel eens meemaken.