Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

rare hond... stofzuiger

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Devel

rare hond... stofzuiger

Ongelezen bericht door Devel »

Dit snap ik niet. Darko is absoluut niet bang voor de stofzuiger. Maar kennelijk moet dat ding rollen
Hij blijft er net zo lang zachtjes aan rukken tot hij rolt en dat staartje gaat maar. Zet ik hem aan vliegt hij zn bench in of gaat er naast liggen.

Maf beest.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Re: rare hond... stofzuiger

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ik zou dat dus niet tolereren. :wink: blijkbaar is het leuk speelgoed om aan te sjorren als het uit staat.
lunaquinty
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog, cane corso, chihuahua
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door lunaquinty »

luna heeft niets met de stofzuiger, als ik te dichtbij kom gaat ze ergens anders liggen. tommy negeert de stofzuiger, en phoenix(ondanks dat het een boerderij-pup is) boeit het niet zo. ik had verwacht dat ze de eerste keer aan zou vallen of zou blaffen. als ik er klaar mee ben zet ik hem in de kast, dus dan kunnen ze er niet bij.
Devel

Echt aanvallen doet hij niet. Hij vind het leuk als hij rolt kennelijk. Hij trekt zachtjes aan de slang en dan beweegt hij. Vind hij leuk gek beest. Is ook niet elke dag ofzo gelukkig haha.
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Otto gaat precies liggen op het stukje waar ik wil stofzuigen. En als ik er stofzuigend aan kom, gaat hij heel geërgerd liggen op een ander plekje (waar ik nog niet was geweest :mrgreen: )

Jet heeft er de pest aan. Als ik de woonkamer doe, gaat ze naar boven.
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

riet houdt met een scheef oog de stofzuiger in de gaten, ze vertrouwt het niks dat rare zwarte ding.
maar ze wil wel graag gestofzuigd worden, de slang en het mondstuk hebben niks met dat lawaaiding te maken volgens haar :U:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Lotje vond de stofzuiger eerst doodeng, vloog naar buiten en nu moet ik haar wegbonjouren als ik wil stofzuigen op de plek waar ze ligt, anders kan ik er gewoon omheen gaan.
Devel

Rare wezens die honden haha. Hem stofzuigen mag ik niet dat vind hij niets al had ik dat wel graag aangeleerd toch wel handig. De rotties vonden het heerlijk.
Devel

Rare wezens die honden haha. Hem stofzuigen mag ik niet dat vind hij niets al had ik dat wel graag aangeleerd toch wel handig. De rotties vonden het heerlijk.
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

renee-uk schreef:riet houdt met een scheef oog de stofzuiger in de gaten, ze vertrouwt het niks dat rare zwarte ding.
maar ze wil wel graag gestofzuigd worden, de slang en het mondstuk hebben niks met dat lawaaiding te maken volgens haar :U:
Hier andersom: Beau is bang voor het mondstuk en het geluid terwijl de stofzuiger zelf prima is.
Afbeelding
Dinos

Ongelezen bericht door Dinos »

Is goed aan te leren hoor je hond stofzuigen, ik bedoel niet dat de hond gaat stofzuigen voor je ,maar dat hij gestofzuigd wordt .
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”