Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bouvierpoedel schreef:Voer lothering en vergeet het ook wel eens . Dan krijgen ze het zo uit de vriezer als ijsje en duiken ze met hun prooi allemaal ergens heen .
oh ja, dat doe ik ook wel hoor. ik gooi het dan wel even onder de hete kraan zodat hun tong niet vast blijft plakken . ik voer weinig kvv maar ik geeft het andere voer ook wel eens (deels) bevroren, zeker in de zomer.
ik ontdooi rita's eten gewoon in een afgesloten curverbak op het aanrecht.
maak het ding schoon na het voeren en ik doe de portie voor de volgende dag er in, die dan mooi ontdooid is als ze weer moet eten.
zo moeilijk is dat toch niet?
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk schreef:ik ontdooi rita's eten gewoon in een afgesloten curverbak op het aanrecht.
maak het ding schoon na het voeren en ik doe de portie voor de volgende dag er in, die dan mooi ontdooid is als ze weer moet eten.
renee-uk schreef:ik ontdooi rita's eten gewoon in een afgesloten curverbak op het aanrecht.
maak het ding schoon na het voeren en ik doe de portie voor de volgende dag er in, die dan mooi ontdooid is als ze weer moet eten. zo moeilijk is dat toch niet?
Klaarblijkelijk wel
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
maak het ding schoon na het voeren en ik doe de portie voor de volgende dag er in, die dan mooi ontdooid is als ze weer moet eten. zo moeilijk is dat toch niet?
Klaarblijkelijk wel
Ik vergeet het ook weleens
ja het zal, maar ik snap het niet. Tis toch een dagelijks terugkerend ritueel? Je (algemeen gesproken) vergeet de honden toch ook geen vers water te geven?
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Ik ook... ik haal de middag ervoor alles voor de hele volgende dag eruit. In een curverbak in de kamer. Ze eten hier 2x per dag dus een deel ligt er minimaal 24 uur uit dan is t echt wel dooi. Ik snap t probleem niet maar snap ook niet dat je zoiets kan vergeten eigenlijk... je vergeet je toch ook niet aan te kleden?? Dat hoort gewoon bij t standaard dagelijks ritueel.
Klaarblijkelijk wel
Ik vergeet het ook weleens
ja het zal, maar ik snap het niet. Tis toch een dagelijks terugkerend ritueel? Je (algemeen gesproken) vergeet de honden toch ook geen vers water te geven?
Water drinken ze uit de regenton
Nee ik vergeet het gewoon eruit te halen...de bedoeling is in de avond eruit halen gelijk na de afwas en dat gaat vaak goed maar soms zit dan al en denk ik..ik doe het zowel en dan vergeet ik net..
Ik doe het ook weleens in water ontdooien dan maar liever ontdooi ik het langzaam,dus dan krijgen ze een handje brok
S@ndr@ schreef:Niet zo vloeken he pep, " een handje brok"
Jaaa dlg geperste brok gaat helemaal goed Ik barf / geef vier diersoorten in een rol van Herby als ik kvv geef....droog nu zelf de snacks maak viskoekjes en geef af en toe een handje brok...gaat helemaal goed zo.
Ik heb ook weleens rollen KVV gehad die ik gewoon bagger vond dan liever een goede brok..zo zie ik het
Ik ben een vleesklant hoor ik heb alleen wel mijn mening over brok bijgesteld