Jeetje, van selectief lezen gesproken zegInge O schreef:jeetje, van goedpraten gesproken zegLemuria schreef:Ok, en ik zie weer iets heel anders in het filmpje. Ik zie een hond die niet geleerd heeft dat met z'n tanden spelen niet okay is, ik vind hem vrolijk en speels overkomen. Ja, hij is erg volhardend, ja, hij speelt te ruw, nee, hij mag niet met z'n tanden spelen, maar ik zie hem nergens vol in de aanval gaan, want dan was er bloed gevloeid. Ik zie een hond die reageert op de (paniekerige) energie van de groep, en vooral van die man in het zwart die in de wilde weg met z'n schoenen loopt te zwaaien en zich "klein" maakt naar de hond door zich continue te bukken.Nanna schreef: klik
.

Ik praat toch niets goed? Ik zeg dat de hond te ruw is, dat hij z'n tanden niet moet gebruiken. Ik zit toch niet te beweren dat de hond niks fout doet? Ik zie niet waar jij dat leest hoor. Maar het is makkelijk om een Pitbull/Staff bij voorbaat te veroordelen, ook al zie je het hele verhaal niet. IK accepteer dit van m'n hond niet, en ik zie best dat het niet helemaal lekker loopt op dat strand, van beide kanten niet.
Ik zal me even aanpassen naar het niveau, ok?: "Omg. Die hond is zoooo agressief. Die had allang een spuitje moeten hebben!!11!!!11!!1". Dit had ik in het begin al moeten typen he? Mijn misser