"even op en neer naar Luxemburg" zeiden ze. Nou. Nooooooooit meer :')
Zaterdagochtend om 4 uur zaten we in de auto onderweg naar de luxexpo, 's nachts om 1 uur waren we weer thuis. Da's een lange dag

Gelukkig niet voor niets, Oll haalde de gewilde 1U in de kampioensklasse en werd daarmee def.Lux.Kamp. dus we hadden binnen waar we voor gingen. Daarna werd ie ook nog (gezien de "concurrentie" geheel onverwacht) beste reu met het CACIB en dus is ie ook nog eens Benelux/Luxemburgs Winner! Moet er nog even achteraan, want op z'n kaartje staat Winster. En da's stom, want hij is toch echt een reu hahahaha

Mevr. Melchior maakte 'm ook nog BOB! Eigenlijk was ik daar niet zo blij mee hahahaha omdat we dezelfde dag nog terug moesten

In de erering maakte ie er een Ollie-feestje van. Hij ging als een trein, liet Kell behoorlijk lopen en werd uiteindelijk nog geselecteerd maar niet geplaatst. Heel trots op mijn sproetekop, met zijn 4e kampioenstitel!
En om even aan te geven dat het allemaal maar heel relatief is: zondags op de KCM kreeg ie, titels ofnie een ZG

Niet echt het resultaat waar ik op gehoopt had na een dag van 22 uur en een nacht van 5 uur hahahaha. Toch een hele leuke dag gehad hoor, mocht ringmeesteren bij de jr. handling en ook mocht ik mijn favoriete veteranen-dame Cari Terwyn Our Loyal Welsh nog een keertje showen

Ik vind de veteranenklas zo leuk

Mooie 2U met een keurig rapportje, en ik heb genoten

Knapste kippie van me, inmiddels Belgisch, Kroatisch, Luxemburgs en Internationaal showkampioen, Belgian Winner en Benelux/Luxemburg Winner. En hij vindt het nog steeds een feestje als kell met z'n showlijntje aankomt, dat koppie gaat helemaal stralen "jaaaa dit is leuk!"

Ben een waanzinnig trots vrouwtje
Ben vast niet de enige die naar Luxemburg geweest is (al denk ik wel dat bijna niemand zo gek is om in 1 dag heen en weer te rijden :') ) dus wie was er nog meer en wat waren de resultaten?