Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Gewoon zorgen dat ze op 1 plaats in huis blijft liggen, zodra ze droog is ligt alles op dat ene plekje
Ik heb moddermonster (nou ja, nu nog maar 1) en die heb ik nooit afgedroogd. Zodra ze droog zijn is alle zand uit de vacht en op mijn vloer. Kan ik zo opvegen.
Mit schreef:Ik doe gewoon alsof ik op het strand zit. Cocktail erbij, bikini aan...
Fotooo
haha tis idd ook dat je het gewoon op kunt vegen.
En er is geen andere manier voor dus prima. Maakt verder ook niet uit. Zoals ik al zei niet dat ik er over 5 jaar achter kom van ooooh maar dat kun je toch gewoon zo doen...
Voor Finn wordt een oud dekbed neergelegd in de bijkeuken. Als hij erg nat is krijgt hij ook zijn badjas (made by Marion) aan. Als ie droog is, is het meeste zand ook uit zij vacht. Dekbed en badjas worden dan buiten uitgeklopt.
Heb voor de lol eens prijzen zitten kijken. Als ik nou minimaal 3 honden had zou ik er wel over nadenken, maar met die ene maltezer van mij gebruik ik na het badderen toch maar gewoon een fohn XD