Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
MECC Maastricht 27/28 september
Moderator: moderatorteam
MECC Maastricht 27/28 september
Gaan er nog meer naar Maastricht? Lotje en ik doen op zaterdag mee.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: MECC Maastricht 27/28 september
Chef en ik doen meer op zaterdag en zondag 

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ik kom met Finn even kijken, maar weet nog niet welke dag.
Ik begrijp even iets niet op de keurmeesterlijst van de show in Maastricht. Daar staat eerst het nummer van de groep en dan nog een nummer. Boven die kolom staat nr., wat ik normaal zou denken is het aantal ingeschreven honden, maar dat zou eigenlijk nog niet kunnen want de inschrijving is nog open. Als het dat wel is, vind ik de aantallen zeer raar. Want dan zouden er 208 Tibetaanse Terriers zijn, terwijl er meestal maar een stuk of 10 zijn. Op een grote show kunnen er dan natuurlijk meer zijn, maar 10 of 209 is wel een heeeeeeeeeeeeeel groot verschil.
Ik heb wel onderstaand bericht zojuist ontvangen:
Wegens bereiken maximaal aantal inschrijvingen zijn een aantal rassen die waren toegewezen aan M.A. Baskaran-Soto (ES) omgezet naar een andere keurmeester.
De keurmeester die de betreffende rassen gaat keuren is J. Crawford Manton (IE).
Maar dan lijkt het me nog raar.
Iemand een idee misschien? Dit is de link:
http://www.dogshowmaastricht.nl/keurmeesters
Wegens bereiken maximaal aantal inschrijvingen zijn een aantal rassen die waren toegewezen aan M.A. Baskaran-Soto (ES) omgezet naar een andere keurmeester.
De keurmeester die de betreffende rassen gaat keuren is J. Crawford Manton (IE).
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 3
Lenny is beide dagen daar
labrador pupoyklas nog
labrador pupoyklas nog
Ik ben er alleen op zaterdag, vond het een beetje erg prijzig en twee dagen achter elkaar zo vroeg in Maastricht......
-
- Zeer actief
Heb het nagevraagd en dat is het officiële nummer van het ras in de fci.Neeltje schreef:Ik begrijp even iets niet op de keurmeesterlijst van de show in Maastricht. Daar staat eerst het nummer van de groep en dan nog een nummer. Boven die kolom staat nr., wat ik normaal zou denken is het aantal ingeschreven honden, maar dat zou eigenlijk nog niet kunnen want de inschrijving is nog open. Als het dat wel is, vind ik de aantallen zeer raar. Want dan zouden er 208 Tibetaanse Terriers zijn, terwijl er meestal maar een stuk of 10 zijn. Op een grote show kunnen er dan natuurlijk meer zijn, maar 10 of 209 is wel een heeeeeeeeeeeeeel groot verschil.
Aha, dank je.... pfew... ik zag me daar al de hele avond en nacht zitten.....DjoysDesignz schreef:Heb het nagevraagd en dat is het officiële nummer van het ras in de fci.Neeltje schreef:Ik begrijp even iets niet op de keurmeesterlijst van de show in Maastricht. Daar staat eerst het nummer van de groep en dan nog een nummer. Boven die kolom staat nr., wat ik normaal zou denken is het aantal ingeschreven honden, maar dat zou eigenlijk nog niet kunnen want de inschrijving is nog open. Als het dat wel is, vind ik de aantallen zeer raar. Want dan zouden er 208 Tibetaanse Terriers zijn, terwijl er meestal maar een stuk of 10 zijn. Op een grote show kunnen er dan natuurlijk meer zijn, maar 10 of 209 is wel een heeeeeeeeeeeeeel groot verschil.

-
- Zeer actief
Hahah nee a.s. Zaterdag is laatste inschrijf mogelijkheid daarna zou het bekend moeten zijn.
- cmarjee
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kleine witte keeshond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
We zijn nu bezig de voorbereidingen af te ronden. Een van die onderdelen is het schaven naar max 80 honden in de ring (de mail werkt dus zie ik).Neeltje schreef:Aha, dank je.... pfew... ik zag me daar al de hele avond en nacht zitten.....DjoysDesignz schreef:Heb het nagevraagd en dat is het officiële nummer van het ras in de fci.Neeltje schreef:Ik begrijp even iets niet op de keurmeesterlijst van de show in Maastricht. Daar staat eerst het nummer van de groep en dan nog een nummer. Boven die kolom staat nr., wat ik normaal zou denken is het aantal ingeschreven honden, maar dat zou eigenlijk nog niet kunnen want de inschrijving is nog open. Als het dat wel is, vind ik de aantallen zeer raar. Want dan zouden er 208 Tibetaanse Terriers zijn, terwijl er meestal maar een stuk of 10 zijn. Op een grote show kunnen er dan natuurlijk meer zijn, maar 10 of 209 is wel een heeeeeeeeeeeeeel groot verschil.
Ik ben nu de laatste hand aan het leggen aan ringindeling en keurvolgorde.
Zaterdag laatste dag inschrijven. Zondag zelf met het hondje naar de Kees en Poolhonden in Zutphen.
Als ik Zondagavond wordt de catalogus rondgemaakt ne gaan de cijfers de openbaarheid in.
Cor
Dank je voor de info Cor!cmarjee schreef:We zijn nu bezig de voorbereidingen af te ronden. Een van die onderdelen is het schaven naar max 80 honden in de ring (de mail werkt dus zie ik).Neeltje schreef:Aha, dank je.... pfew... ik zag me daar al de hele avond en nacht zitten.....DjoysDesignz schreef:Heb het nagevraagd en dat is het officiële nummer van het ras in de fci.Neeltje schreef:Ik begrijp even iets niet op de keurmeesterlijst van de show in Maastricht. Daar staat eerst het nummer van de groep en dan nog een nummer. Boven die kolom staat nr., wat ik normaal zou denken is het aantal ingeschreven honden, maar dat zou eigenlijk nog niet kunnen want de inschrijving is nog open. Als het dat wel is, vind ik de aantallen zeer raar. Want dan zouden er 208 Tibetaanse Terriers zijn, terwijl er meestal maar een stuk of 10 zijn. Op een grote show kunnen er dan natuurlijk meer zijn, maar 10 of 209 is wel een heeeeeeeeeeeeeel groot verschil.
Ik ben nu de laatste hand aan het leggen aan ringindeling en keurvolgorde.
Zaterdag laatste dag inschrijven. Zondag zelf met het hondje naar de Kees en Poolhonden in Zutphen.
Als ik Zondagavond wordt de catalogus rondgemaakt ne gaan de cijfers de openbaarheid in.
Cor
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
ik ga ook met 1 van de Bostons
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
Ik ben benieuwd of we elkaar tegenkomen in de drukte. Moet wel zeggen dat in er leuke rassen worden gekeurd in dezelfde ring als de Tibetaanse Terrier
Kerry Blue Terrier
Kooikerhondje
Nederlandse Schapendoes
Veel succes ook!
Kerry Blue Terrier
Kooikerhondje
Nederlandse Schapendoes
Veel succes ook!
-
- Zeer actief
Heb even gekeken! 6 dwerg korthaar teckels op zaterdag en 12 op zondag. Benieuwd hoeveel reutjes en teefjes
spannend!

Er zijn 14 tibetaanse terriers op zaterdag, op zondag 13.
-
- Zeer actief
beide dagen 18 labradors
en beide dagen ook 4 eurasiërs
- Stippelteam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dalmatiers
- Contacteer:
Ik kom alleen kijken :p maar zal.vooral bij de dalmaten te vinden zijn 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
18 labradors?? dat is wel heel weinig!Annemieb schreef:beide dagen 18 labradors
Klopt wel, maar is inderdaad heel weinig. Zou het misschien de keurmeester zijn?sbientje schreef:18 labradors?? dat is wel heel weinig!Annemieb schreef:beide dagen 18 labradors
-
- Zeer actief
- Contacteer:
beide keurmeesters zeggen mij helemaal niets. Ik denk misschien eerder dat maastricht nogal ver weg is? 

Nee, even veel. Ik denk dat bij de meeste dezelfden aanwezig zullen zijn. Bij de Tibetanen zijn er op zondag 13. Dat is dus minus mij, want ik ga maar één dag, meer kan bruintje niet trekken.Nanna schreef:Niet voor de buitenlanders. Meestal zijn er veel Fransen en Duitsers.sbientje schreef:beide keurmeesters zeggen mij helemaal niets. Ik denk misschien eerder dat maastricht nogal ver weg is?
Maar nu dus blijkbaar niet. Zijn er op zondag meer labs ingeschreven wellicht?
Is er al vaker zo twee shows achter elkaar geweest op één plaats? Of zou het aantal honden beperkter zijn, omdat ze nu alle rassen op één dag doen.
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Volgens de site van de Raad hebben Zwolle, Goes en Bleiswijk tegenwoordig ook het systeem van een 'dubbelshow' met op beide dagen alle rasgroepen.Neeltje schreef: Is er al vaker zo twee shows achter elkaar geweest op één plaats? Of zou het aantal honden beperkter zijn, omdat ze nu alle rassen op één dag doen.
-
- Zeer actief
ik vond het ook maar weinigsbientje schreef:18 labradors?? dat is wel heel weinig!Annemieb schreef:beide dagen 18 labradors
nu meneer is nog net puppy

ben jij er ook met pom?
-
- Zeer actief
- Contacteer:
nee ik vind het het ook te ver haha.. Veel succes met je puppy, gaat vast helemaal goedkomenAnnemieb schreef:ik vond het ook maar weinigsbientje schreef:18 labradors?? dat is wel heel weinig!Annemieb schreef:beide dagen 18 labradors
nu meneer is nog net puppy
ben jij er ook met pom?

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Maastricht is niet ver
Ik kom zondag even kijken met Finn.

Ik kom zondag even kijken met Finn.
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Hebben jullie nog een toegangsbewijs gekregen? Ik heb alleen een bevestiging gehad, nadat de betaling was verwerkt. Of is die bevestiging voldoende om binnen te komen?
-
- Zeer actief
under the red sky schreef:Hebben jullie nog een toegangsbewijs gekregen? Ik heb alleen een bevestiging gehad, nadat de betaling was verwerkt. Of is die bevestiging voldoende om binnen te komen?
Ik heb de mail met een toegangsbewijs gehad, staat er ook op
Die heb ik ook gehad.Annemieb schreef:under the red sky schreef:Hebben jullie nog een toegangsbewijs gekregen? Ik heb alleen een bevestiging gehad, nadat de betaling was verwerkt. Of is die bevestiging voldoende om binnen te komen?
Ik heb de mail met een toegangsbewijs gehad, staat er ook op
-
- Zeer actief
Las op Facebook nog een paar mensen die geen toegangsbewijs hadden gekregen, zou de organisatie even bellen.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Er doet een dochter van Willemijn mee in de puppyklasse.
Zelf ga ik niet, wát een end!
Maar veel plezier allemaal en veel succes!
Zelf ga ik niet, wát een end!
Maar veel plezier allemaal en veel succes!