Bestaan er ook niet-ongegeneerde tekkels dantekkel schreef:Jeetje Alma, wat een hondenparadijs! Die ongegeneerde tekkel

Moderator: moderatorteam
Bestaan er ook niet-ongegeneerde tekkels dantekkel schreef:Jeetje Alma, wat een hondenparadijs! Die ongegeneerde tekkel
De mijne ligt ook eeuwig zo, maar die heeft een damesbuikZamunda schreef:Bestaan er ook niet-ongegeneerde tekkels dantekkel schreef:Jeetje Alma, wat een hondenparadijs! Die ongegeneerde tekkel?
Die van mij ook en ik ben er dik tevreden over. En zaterdag besteld en maandag al in huis.Nawosh schreef:Zijn dit de manden van zooplus?
Bij ikea. Ik had 3 echte gekocht voor op de bank maar de bank is inmiddels weg en er is een kleinere voor in de plaats gekomen dus ik had er 1 over die naar nijn is gegaan. Je hebt er ook neppers van behoorlijk kwaliteit en volgens mij kan je die online bestellen:malinois schreef:Waar heb je trouwens dat 'vachtje' vandaan @lma? Dat vinden ze hier ook wel wat denk ik... was al op zoek naar een woondeken met nepvacht maar nieuw is me wat te prijzig ...
Kun je gerust doen hoor. Tot nu toe is PayPal veilig.alm@ schreef:Zo. 3 biabedden bij de duitse zooplus besteld. Was nog even een gedoe want ik moest er een paypal rekening voor aanmaken en ik vertrouw dat soort toestanden nooit zomaar volgens mij is het wel goed gegaan. Ik ben benieuwd wanneer het bezorgd wordt. Bij het dierenasiel Zandvoort zijn alle hondenmanden die ik over heb (en dat zijn er nogal wat zag ik want ik ben erg van het bewaren
) zeer welkom dus dat is dan ook meteen opgeruimd.
80 x 100 cm. En daar kunnen ze makkelijk languit in liggen.Marieke* schreef:Alma, welke maat biabed heb je gekozen voor de herders?
Ik heb toch al een aantal malen gekeken of mijn bankrekening niet leeggetrokken werdrenee-uk schreef:paypal is veilig en donders makkelijk alma
En die heb ik ook voor Morris gekocht, maar is toch net te klein voor hem om lekker languit te liggen. Ik ga dus toch maar voor een maatje groter.alm@ schreef:80 x 100 cm. En daar kunnen ze makkelijk languit in liggen.Marieke* schreef:Alma, welke maat biabed heb je gekozen voor de herders?
Nee johalm@ schreef:Ik heb toch al een aantal malen gekeken of mijn bankrekening niet leeggetrokken werdrenee-uk schreef:paypal is veilig en donders makkelijk almamaar zo te zien gaat het allemaal goed.
die heeft Pom idd ook, dat gaat prima. Al ligt ze ook heel vaak helemaal opgevouwen in een hoekje, nou ja, dat moet ze zelf maar wetenalm@ schreef:80 x 100 cm. En daar kunnen ze makkelijk languit in liggen.Marieke* schreef:Alma, welke maat biabed heb je gekozen voor de herders?