Ik ben gelukkig niet zo'n hondenmeukverzamelaar

Moderator: moderatorteam
waar vind jij nog Kebo spullen?Suuz! schreef:neeeeee!!!! Ik heb nog wel wat gevonden, dan ga ik maar eens inslaan.Hamilton schreef:ik ook en ze zijn zelfs nog ouderSuuz! schreef:kebo heeft ook sets. Ik heb daar halsbanden, riemen en tuigen van. Gaan al ruim 10 jaar mee, helaas Kebo is er mee gestopt
Volgens mij hebben ze die van Julius k9River8 schreef:Riv is van t matchen en niet van t combineren...ze loopt wat achter op de mode trendsZe vindt neongeel nu echt
![]()
Flexi van 8m in neon geel en rogz halfcheck. Net dezelfde nieuw gekocht want oude was verkleurdHebben ook neon kort houder die wat te lang is en daar moet ik nog een reden voor vinden om te gebruiken. Past alvast bij de rest
![]()
Zoek nog een neongele, en bij voorkeur ronde, politie lijn...ideeën? Heb wel een zwarte die precies voldoet, maar ja...
jan van driel heeft volgens mij ook nog wat kebo.Hamilton schreef:waar vind jij nog Kebo spullen?Suuz! schreef:neeeeee!!!! Ik heb nog wel wat gevonden, dan ga ik maar eens inslaan.Hamilton schreef:ik ook en ze zijn zelfs nog ouderSuuz! schreef:kebo heeft ook sets. Ik heb daar halsbanden, riemen en tuigen van. Gaan al ruim 10 jaar mee, helaas Kebo is er mee gestopt
Thx! Maar ben bang dat een platte lijn snijdt.... Even kijken of ik m eens in handen kan krijgen ipv via internet.** Angela ** schreef:Volgens mij hebben ze die van Julius k9River8 schreef:Riv is van t matchen en niet van t combineren...ze loopt wat achter op de mode trendsZe vindt neongeel nu echt
![]()
Flexi van 8m in neon geel en rogz halfcheck. Net dezelfde nieuw gekocht want oude was verkleurdHebben ook neon kort houder die wat te lang is en daar moet ik nog een reden voor vinden om te gebruiken. Past alvast bij de rest
![]()
Zoek nog een neongele, en bij voorkeur ronde, politie lijn...ideeën? Heb wel een zwarte die precies voldoet, maar ja...
Maar dan plat