Ik ben de trotse eigenaresse van Mischa. Een Maltezer teefje van bijna 12 weekjes. Ik heb haar sinds ze 8 weken is. Een schat van een puppy. Maar er is een heel groot probleem, tenminste ik vind het een groot probleem. Al vanaf de dag dat ze hier is slaapt ze geen enkele nacht. En daardoor kan ik niet slapen. Haar bench is nog steeds in mijn slaapkamer. Op het moment dat ik haar in de bench doe begint ze te janken, piepen en gillen. En dat minimaal een half uur lang. Tot ze uit moeheid in slaap valt.
Voor ze moet slapen gaan we natuurlijk een blokkie om. Ik speel ook met haar zodat ze goed moe word en slaapt, maar nee hoor.
Ik heb van alles geprobeerd, knuffeltje in haar bench leggen, haar speelgoed, een gebruikte shirt van mij, een zacht dekentje. Even bij haar zitten en aaien, of juist compleet negeren. Echt helemaal niks helpt. En dit elke nacht al 4 weken lang! Ik ben echt ten einde raad. Ze kan ook geen minuut alleen blijven. Thuis loopt ze constant achter me aan. Zelfs als ik naar het toilet moet wacht ze voor de deur en gaat ze piepen.
De bench gebruik ik alleen als slaapplek voor haar, dus hij staat altijd boven in mijn kamer. Wie o wie kan mij helpen? Wat heb ik verkeerd gedaan? Of ligt het aan de hond?