Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier geen Lotgering meer, wat is een andere goede kvv?
Moderator: moderatorteam
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Hier geen Lotgering meer, wat is een andere goede kvv?
Ik woon redelijk vlakbij Malinois en ook ik kreeg rotzooi de laatste paar keer dat ik daar besteld heb (lang geleden). Ze aten het niet en kregen diarree. Nu heb ik samen met een vriendin 9 kilo totaal met wild besteld om weer eens te proberen ter afwisseling, maar alleen ushi eet het, ze wordt niet ziek, maar krijgt het hooguit 2x per week. Ik vind het er beter uitzien als die tijd terug, maar nog steeds viezig. De buitenkant verkleurd ook veel sneller dan bij bv carnibest. Nee, het zal wel aan mijn eisen aan het vlees voor mijn beestjes liggen, maar ik houd het wel bij de duurdere en naar mijn idee betere merken.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Bij mij dus ook 4 mensen die problemen ermee hadden. Hylos en buren ook, weer minstens 2. Met dagmar, nathalie en jbk erbij zijn dat in de laatste berichten al 11 mensen. En ik heb het ook een paar jaar zonder problemen gevoerd, dat maakt niets uit voor de laatste leveringendagmar88 schreef:malinois schreef:naja van die regelmaat herken ik en ook de mensen die ik ken dus niets, dus of het zo regelmatig voorkomt ... hoeveel ervaringen hebben we hier nu, 3 of 4?nomo schreef:Maar dan is het toch heel raar dat het op sommige routes meer voorkomt. Bij hylos + buren rommel geleverd. Bij mij + 3 anderen die meebestellen.
Nou ja, denk ook niet dat we erachter komen wat het is en waar het aan ligtDat het regelmatig voorkomt is in elk geval wel duidelijk. Gelukkig heb jij nog geen problemen
hopelijk krijg je ze ook niet!
Ik ga er niet vanuit dat ik die problemen krijg als ik het al ruim 3,5 jaar voer zonder enig probleem
Uhm, hier al 3 van de 3 mensen die ik ken en daar bestelden.

Ik voer ook smuldier, dus hoe duurder hoe beter gaat voor mij niet op. Het gaat me om hoe het eruit ziet en hoe mijn hond het erop doet. En helaas voldeed lotgering niet meer aan mijn eisen. Eerst zag het er gewoon uit als vlees, rook prima en was mooi gemalen. De laatste keren was het treffen als er nog zo'n rol bij zat. En was het verder meer van het spul wat Demi op de foto laat zien.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Hebben jullie dat nooit gevraagd dan? Als ik zoiets had dan hing ik s avonds aan de telefoon... of aan de mail.
Heb weleens een verkeerde variant bijv gekregen en dan kreeg ik dezelfde avond nog een telefoontje hoe ze t op gingen lossen.
Hier ruikt t vlees gewoon goed smuldier stinkt bijv veel meer zeker als t er 24 uur uit ligt. Dat probleem heb ik bij lotgering niet.
Maar goed ik blijf t raar vinden de mensen die ik ken hier die t voeren waarvan ook enkelen t meebestellen bij mij hebben dit ook nooit gezien. Ook t verkooppunt niet hier waar ik laatst ben geweest voor wat botten te halen...
Heb weleens een verkeerde variant bijv gekregen en dan kreeg ik dezelfde avond nog een telefoontje hoe ze t op gingen lossen.
Hier ruikt t vlees gewoon goed smuldier stinkt bijv veel meer zeker als t er 24 uur uit ligt. Dat probleem heb ik bij lotgering niet.
Maar goed ik blijf t raar vinden de mensen die ik ken hier die t voeren waarvan ook enkelen t meebestellen bij mij hebben dit ook nooit gezien. Ook t verkooppunt niet hier waar ik laatst ben geweest voor wat botten te halen...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Wat bestel jij meestal? Of van alles wat? Ik heb het nu bij de pens volledig en vis volledig regelmatig. Bij kip, dacht ik, weer nietmalinois schreef:naja van die regelmaat herken ik en ook de mensen die ik ken dus niets, dus of het zo regelmatig voorkomt ... hoeveel ervaringen hebben we hier nu, 3 of 4?nomo schreef:Maar dan is het toch heel raar dat het op sommige routes meer voorkomt. Bij hylos + buren rommel geleverd. Bij mij + 3 anderen die meebestellen.
Nou ja, denk ook niet dat we erachter komen wat het is en waar het aan ligtDat het regelmatig voorkomt is in elk geval wel duidelijk. Gelukkig heb jij nog geen problemen
Ik ga er niet vanuit dat ik die problemen krijg als ik het al ruim 3,5 jaar voer zonder enig probleem
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Als ik het bij een verkooppunt haal is het wel goed. Ik heb daar vandaan nog geen vieze rollen gehad. Als ik het laat bezorgen, meestal een krat of 10, dan is zeker 1/3 zoals op de foto. Ik heb gebeld, niet met hem zelf (hij was er niet) en er werd dus gezegd dat het geen kwaad kan. Zal best zijn, maar als mijn honden die werkelijk alles vreten dit niet opvreten is er toch iets niet okmalinois schreef:Hebben jullie dat nooit gevraagd dan? Als ik zoiets had dan hing ik s avonds aan de telefoon... of aan de mail.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Ik heb zelf totaal met vis/ totaal met wild / totaal met paard.Demi schreef:Wat bestel jij meestal? Of van alles wat? Ik heb het nu bij de pens volledig en vis volledig regelmatig. Bij kip, dacht ik, weer nietmalinois schreef:naja van die regelmaat herken ik en ook de mensen die ik ken dus niets, dus of het zo regelmatig voorkomt ... hoeveel ervaringen hebben we hier nu, 3 of 4?nomo schreef:Maar dan is het toch heel raar dat het op sommige routes meer voorkomt. Bij hylos + buren rommel geleverd. Bij mij + 3 anderen die meebestellen.
Meebesteld door vrienden totaal met pens / pensmix / totaal lam-rijst / wildmix
Geen enkele problemen. Want heb ze juist door dit topic ook gevraagd hierop te letten omdat ik wel benieuwd was...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- dagmar88
- Zeer actief
malinois schreef:Hebben jullie dat nooit gevraagd dan? Als ik zoiets had dan hing ik s avonds aan de telefoon... of aan de mail.
Ja tuurlijk wel, maar je krijgt geen of een non antwoord. Praatjes vullen geen gaatjes.
Oplossen is fijn, maar in de tussentijd moeten m'n honden wel fatsoenlijk te eten hebben.
Heb meerdere keren in de shit gezeten met een allergische hond en niets in de omgeving te krijgen aan vers.

- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
malinois schreef:Ik heb zelf totaal met vis/ totaal met wild / totaal met paard.Demi schreef:Wat bestel jij meestal? Of van alles wat? Ik heb het nu bij de pens volledig en vis volledig regelmatig. Bij kip, dacht ik, weer nietmalinois schreef:naja van die regelmaat herken ik en ook de mensen die ik ken dus niets, dus of het zo regelmatig voorkomt ... hoeveel ervaringen hebben we hier nu, 3 of 4?nomo schreef:Maar dan is het toch heel raar dat het op sommige routes meer voorkomt. Bij hylos + buren rommel geleverd. Bij mij + 3 anderen die meebestellen.
Meebesteld door vrienden totaal met pens / pensmix / totaal lam-rijst / wildmix
Geen enkele problemen. Want heb ze juist door dit topic ook gevraagd hierop te letten omdat ik wel benieuwd was...
Dus ook de totaal pens en vis. Ik vind het echt heel erg raar dat het zo verschilt. Het is voor mij elke keer een verrassing als ik een rol ontdooi. Bij wild heb ik het trouwens nog nooit gehad, maar ik weet even niet of ik dat toen heb laten bezorgen of zelf gehaald heb.
Ik ga proberen het samen met een andere kvv geven, want, behalve de diarree, doen ze het er erg goed op. Mooie vacht, eten het graag, eigenlijk nooit ziek etc. Ik baal er alleen wel van dat ik dus een gedeelte kan weggooien elke keer, maar ik ga het nu gewoon zelf halen en hopen dat dat goed blijft gaan. En dat door er ook andere kvv bij te geven ze geen diarree meer krijgen.
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik haal of bestel altijd pens compleet, vis compleet en vlees compleet.
Misschien een paar rollen gehad zoals jij.
Met dat hele vieze vettige.
Die kliko's hier maalden er niet om
Misschien een paar rollen gehad zoals jij.
Met dat hele vieze vettige.
Die kliko's hier maalden er niet om

Ik heb het eigenlijk andersom.Ik voerde altijd lotgering maar ben op degomeat overgegaan omdat makkelijker verkrijgbaar is.Maar ondanks dat ik het er goed vind uitzien hebben mijn honden nu met enige regelmaat diaree
.Ben er nog niet achter of dit toeval is of echt door het vlees komt,ik heb vooral het idee dat het met voeren van vis samenvalt.

- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
hier van Lotgering ook overgestapt. Ik voer nu Herbyvers en dat bevalt prima. Ziet er altijd goed uit en wordt net zo verpakt als Carnibest.
Ook hier was de Lotgering erg wisselend van kwaliteit.
Ook hier was de Lotgering erg wisselend van kwaliteit.