Dat valt nog te bezien natuurlijk.Sita schreef:Gezellig Suzanne!

Moderator: moderatorteam
Dat valt nog te bezien natuurlijk.Sita schreef:Gezellig Suzanne!
veertje schreef:Finn heb ik ook ingeschreven, ga vanmiddag het geld overmaken. Ben benieuwd. Het wordt nog hard oefenen op netjes blijven staan
Oh ik ook hoorLongFields schreef:Mojo zal ook wel als een kangaroe met mij mee hupsen denk ik, en netjes blijven staan is denk ik ook niet aan hem besteed. Maar dat maakt me niet uit, ik ga toch gewoon voor de lol.
Ja daag. Heb net de foto's gezien van dit weekend. Ik zie veel aandacht en geen kangaroegehups.LongFields schreef:Mojo zal ook wel als een kangaroe met mij mee hupsen denk ik, en netjes blijven staan is denk ik ook niet aan hem besteed. Maar dat maakt me niet uit, ik ga toch gewoon voor de lol.
Ik had wel wat geoefend, en het voordeel dat het kangaroegehups niet scherp op de foto gekomen is.Dee schreef:Ja daag. Heb net de foto's gezien van dit weekend. Ik zie veel aandacht en geen kangaroegehups.LongFields schreef:Mojo zal ook wel als een kangaroe met mij mee hupsen denk ik, en netjes blijven staan is denk ik ook niet aan hem besteed. Maar dat maakt me niet uit, ik ga toch gewoon voor de lol.
Oh jaDeDiana schreef:Marleen, staat Juma's geboortedatum niet in haar paspoort dan?
Het zou rond oktober 2013 moeten zijn (ze was 9 maanden - geschat uiteraard - toen ze bij mij kwam).
Omdat 'ie hondonvriendelijk is of zo? Is het dan wel zo leuk voor hem?marloes12 schreef:Kan je er met de auto dichtbij parkeren of moet je een eind lopen? Lijkt me leuk voor tygo maar t is altijd een opgave met hem overal tussendoor te moeten zigzaggen hahaha
Kijk, kangaroehupsen:LongFields schreef:Ik had wel wat geoefend, en het voordeel dat het kangaroegehups niet scherp op de foto gekomen is.Dee schreef:Ja daag. Heb net de foto's gezien van dit weekend. Ik zie veel aandacht en geen kangaroegehups.LongFields schreef:Mojo zal ook wel als een kangaroe met mij mee hupsen denk ik, en netjes blijven staan is denk ik ook niet aan hem besteed. Maar dat maakt me niet uit, ik ga toch gewoon voor de lol.
Leuk!Hilde schreef:Ik heb ingeschreven!
Suske schreef:Durf het bijna niet te zeggen..................
Suske komt ook de boel verkennen
Ik vrees het ergste, ze loopt sinds gister weer met haar achterpoten een beetje wijdmoosje schreef:Suske schreef:Durf het bijna niet te zeggen..................
Suske komt ook de boel verkennen
Hè, gelukkig maar!Dee schreef:@LongFields, okay...nou geloof ik je
Wat leuk, gezellig!clausipaus schreef:Ik ben er met Sombra & Penotti. En Floeboe mag kijken.