Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
MECC Maastricht 27/28 september
Moderator: moderatorteam
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
Re: MECC Maastricht 27/28 september
Weet iemand toevallig of er in het MECC zelf, dus nadat je langs de kassa bent, geldautomaten staan? Lang geleden dat ik er voor het laatst ben geweest.
- cmarjee
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kleine witte keeshond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ligt er aan welke hallen er beschikbaar zijnTamara/Bayko schreef:Weet iemand toevallig of er in het MECC zelf, dus nadat je langs de kassa bent, geldautomaten staan? Lang geleden dat ik er voor het laatst ben geweest.

In de centrale hal (bezoekersingang, tegenover de hondeningang) was vorig jaar een pin automaat.
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ik heb gisteravond een mailtje gestuurd en dezelfde avond nog toegangsbewijs ontvangenDjoysDesignz schreef:Las op Facebook nog een paar mensen die geen toegangsbewijs hadden gekregen, zou de organisatie even bellen.

-
- Zeer actief
Vandaag eerste dagje gehad. En wat een super dag! Chef zijn eerste show en beste baby geworden van de dwergteckel korthaar. Daarna door naar de erering en bij de selectie uitgekozen! Super gaaf! En toen nog een 4e plaats behaald. Wat ben ik trots! Mooie grote rozet mee en super positieve ervaring voor Chef!
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
"Mijn" showhondje (een weim) is reserve best in show geworden
Zo jammer dat ik vandaag niet kon..

Zo jammer dat ik vandaag niet kon..

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Lotje is 4de geworden met ZG en een mooi keuringsrapport gisteren. De keurmeester vond haar een dainty little girl. Wat willen we dan nog meer? 

't was een zij, een heel lief mens. Die me ook weer adviseerde om een clipje in te doen. Dat advies kreeg ik de vorige show ook al, dus de volgende show (Wijchen) gaat er een clipje in. Eens kijken wat ze dan zeggen, want volgens de regels van de TT club, mag het niet. Er is tijdens het wereldcongres in Retie in april nog over gediscussieerd, maar uitkomst was nee.Nanna schreef:dat ie óns dainty little girls vindtNeeltje schreef:Lotje is 4de geworden met ZG en een mooi keuringsrapport gisteren. De keurmeester vond haar een dainty little girl. Wat willen we dan nog meer?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 3
proficiat allemaal!!
Lenny is 2x beste puppy geworden dit weekend
in de erering niets meer ... erin en er weer uit
maar hij is zoooo flink geweest
Lenny is 2x beste puppy geworden dit weekend
in de erering niets meer ... erin en er weer uit
maar hij is zoooo flink geweest

-
- Zeer actief
Chef is in totaal 2x beste baby geworden! Zaterdag erering 4e plaats, vandaag erering in ennnnn uit! haha!
Maar super fijne ervaring gehad zo voor ons de eerste keren. En een super gezellig weekend daar gehad.
Nu verrot en lekker slapen!
Maar super fijne ervaring gehad zo voor ons de eerste keren. En een super gezellig weekend daar gehad.
Nu verrot en lekker slapen!
-
- Zeer actief
Gefeliciteerd allemaal!
Inderdaad, vergeet ik helemaal te 'zeggen', proficiat allemaal!
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
En Lientje, het pupje van onze Willemijntje dat meedeed, is ook beste baby geworden vandaag!
Heel trots op die kleine, wat een plaatje is ze!
Jij ook proficiatMarjoleine schreef:En Lientje, het pupje van onze Willemijntje dat meedeed, is ook beste baby geworden vandaag!
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Gefeliciteerd allemaal
Als ik een aantal bezoekers mocht geloven had ik de leukste van allemaal. Loop je dan met je straathond
Vond het wel een stuk kleiner dan ik me kon herinneren, maar misschien komt dat ook omdat ik daarvoor alleen de grotere shows bezocht heb. Finn heeft zich in ieder geval geamuseerd en kennisgemaakt met een groot aantal (zeer gevarieerde) honden.

Als ik een aantal bezoekers mocht geloven had ik de leukste van allemaal. Loop je dan met je straathond

Vond het wel een stuk kleiner dan ik me kon herinneren, maar misschien komt dat ook omdat ik daarvoor alleen de grotere shows bezocht heb. Finn heeft zich in ieder geval geamuseerd en kennisgemaakt met een groot aantal (zeer gevarieerde) honden.
Ik denk dat het voorheen in meerdere hallen plaatsvond, tenminste dat zij 'mijn' trimmer. Ik vond het erg klein en opgepropt met al die benches overal.veertje schreef:Gefeliciteerd allemaal![]()
Als ik een aantal bezoekers mocht geloven had ik de leukste van allemaal. Loop je dan met je straathond![]()