Ik denk omdat het bij vreemde honden misschien niet wordt begrepen en verkeerd kan worden opgevat?
Moderator: moderatorteam

Dit deed een spikkel pup ook naar mij terwijl de rest van zijn lichaam schudde van het kwispelen. Vond het zo apart om te zien.Machie schreef:Luca begroet mij idd ook zo. Rimpelneusje en tandjes bloot. Lachen kan ie
slechte foto, maar zoiets, en dit is dan nog matig
Luca net zo, echt zo leuk!laeken schreef:Hier idem, Bas begroet ook met een lach....Bij haar zie je een beeje tanden maar vooral een hele schetige platte grijnsbek in haar snor en baard. Super schattig. Dan zeg ik, ben je aan het lachen? En dan gaat haar hele lijfje heen en weer en begint ze te trappelen met haar voorpootjesMachie schreef:Luca begroet mij idd ook zo. Rimpelneusje en tandjes bloot. Lachen kan ie![]()
Ahhh, Cayuga die ontdeugend kijktMiranda schreef:Bij Skadi is het code rood. Als die haar neus rimpelt moet je als hond zijnde héél snel inbinden, volgende stap is erop klappen.
Maar Cayuga doet het heel vaak en dan is er niks aan het handje. Het is zijn manier van ondeugend kijken, is mijn idee.