Bij mij is dat niet zo. En dat is niet persoonlijk.bouvierpoedel schreef:Ook meer dan van jezelf of je relatie ,moeder, vader.........?Kitsune schreef:Dan zal ik wel niet gemiddeld zijn.....ik geef meer om mijn hond dan het kind van de buren bijv. Hangt voor mij dus van de situatie af voor wie ik een stapje verder ga.
Dat laatste lijkt me ook het beste.....hulp aan beide.
Als het erop aan komt gaat de mens altijd voor ,ook bij jou.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond week in auto laten: €250 boete
Moderator: moderatorteam
- iones
- Zeer actief
Re: Hond week in auto laten: €250 boete
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
laeken schreef:Grappig dit. Sommige mensen kunnen niet eens stoppen met roken of vreten maar hebben de mond vol over mensen die vaak een vreselijk leven achter de rug hebben en die niet kunnen stoppen met middelen die extreem verslavend zijn. Niemand begint drugs te nemen om te veranderen in een verslaafd persoon die zijn eigen moeder besteelt en zijn hond laat stikken in de auto

Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
+1laeken schreef:Grappig dit. Sommige mensen kunnen niet eens stoppen met roken of vreten maar hebben de mond vol over mensen die vaak een vreselijk leven achter de rug hebben en die niet kunnen stoppen met middelen die extreem verslavend zijn. Niemand begint drugs te nemen om te veranderen in een verslaafd persoon die zijn eigen moeder besteelt en zijn hond laat stikken in de auto
- iones
- Zeer actief
Maar iedereen weet toch dat drugs naar verslaving kunnen leiden en vervolgens naar een hoop narigheid?
Trouwens, volgens mij wordt er naar mensen met bijvoorbeeld obesitas ook niet altijd even verdraagzaam gereageerd, maar meer met een`eigen schuld dikke bult` houding veroordeeld. Maar zulke mensen zijn alleen schadelijk naar zichzelf. Dat vind ik een groot verschil.
Ik vind het jammer als iemand domme dingen doet waarbij hij of zij zichzelf ten gronde richt.
Maar ik vind het heel erg als die persoon anderen mee trekt. En dat is iets wat drugsverslaafden doen. Niet alleen met familie, maar ook met vreemde mensen die nergens iets mee te maken hebben. Door ze te bedreigen, beroven of bestelen, door ze te duperen.
Trouwens, volgens mij wordt er naar mensen met bijvoorbeeld obesitas ook niet altijd even verdraagzaam gereageerd, maar meer met een`eigen schuld dikke bult` houding veroordeeld. Maar zulke mensen zijn alleen schadelijk naar zichzelf. Dat vind ik een groot verschil.
Ik vind het jammer als iemand domme dingen doet waarbij hij of zij zichzelf ten gronde richt.
Maar ik vind het heel erg als die persoon anderen mee trekt. En dat is iets wat drugsverslaafden doen. Niet alleen met familie, maar ook met vreemde mensen die nergens iets mee te maken hebben. Door ze te bedreigen, beroven of bestelen, door ze te duperen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen