Ik geef hem al zijn eten en lekkere dingen in de bench ,zolang hij open staat geen probleem ,al blijft hij niet in de bench hij eet zijn eten en loopt er meteen weer uit ..
Ook als ik hem een pensstaafje geef haalt hij die uit de bench en eet hem liefst bij mijn voeten op ..
S nachts ligt hij in een bench naast mijn bed en zolang ik naast hem in bed lig geen probleem ,als ik moet plassen begint hij meteen met piepen ,blaffen ....
Hij plast ook maar 1 keer in de nacht en dan kan ik hem gewoon terug leggen en slaapt hij weer verder als ik weer naast hem in bed kruip natuurlijk
De keren dat ik hem met de bench dicht gehad heb was hij heel moe ,eten gegeven in de bench en iets te kauwen erbij ,maar zodra hij door heeft dat de deur dicht is begint hij ...en ik weet dat ik het deurtje pas open mag doen zodra hij stil is ....
Gisteren ochtend in de auto naar het tuincentrum geweest dus veel indrukken gehad ,eenmaal thuis was hij moet ,eten gegeven en benchdeur dichtgedaan
Dat heb ik geweten 3 kwartier later was hij stil toen pas kon ik de deur openmaken dat hij stil was
Eenmaal stil deur open gedaan en hij er meteen weer uit natuurlijk
Nu is Bertus niet vaak alleen maar als ik volgende week maandag naar het ziekenhuis moet is hij toch wel een uur alleen ,en ik zal toch ook soms even naar de winkel moeten ...
Wat is wijsheid ,hoe kan ik Bertus stil in de bench krijgen ,en nogmaals alleen voor een boodschap oid dus nooit langer dan een uur ..