Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Doodziek hondje
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Doodziek hondje
Sommigen moeten en zullen perse overal hun hondje mee naar toe nemen als ze op vakantie gaan. Met alle consequenties van dien.
Het doodzieke beestje was thuis beter af geweest.
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 6GbyOrrHcQ
Het doodzieke beestje was thuis beter af geweest.
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 6GbyOrrHcQ
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Doodziek hondje
Jakkes.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Jasses bah.... Genezen ze wel van zoiets?
Jezes...hoe ze bij dat oog bezig zijn. Ik ben niet kleinzerig ofzo, maar daar moest ik ook even slikken.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Het mooiste werk van de wereld

Hoe kom je erbij dat dit een toeristenhond is?Wolfsblut schreef:Sommigen moeten en zullen perse overal hun hondje mee naar toe nemen als ze op vakantie gaan. Met alle consequenties van dien.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
- Zeer actief
Kan ook van een Westerling zijn die in Afrika is gaan wonen. Al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk omdat zij immers weten dat het kwaad binnen zeer korte tijd kan geschieden. Zij die bekend zijn met dit soort vervelende dingen houden hun honden altijd zeer kort geschoren.Jaap* schreef:Het mooiste werk van de wereld![]()
Hoe kom je erbij dat dit een toeristenhond is?Wolfsblut schreef:Sommigen moeten en zullen perse overal hun hondje mee naar toe nemen als ze op vakantie gaan. Met alle consequenties van dien.
Verdere details weet ik niet want ik heb momenteel geen geluid.
Het zal beslist geen hond van een Afrikaan zijn. Althans, ik heb ze nooit bij een local aangetroffen. Over het algemeen houden ze niet van honden vanwege hun geloof. Zwerfhonden, vrij grote zie je er veel.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Beetje een eigen aanname dus.
Vind het filmpje wel jahg. Arm beestje.
-
- Zeer actief
Ik vind het gewoon zielig voor zo'n beestje. Of het hondje nu van een toerist is of een Westerse pensionado, dat vind ik verder niet relevant.Dee schreef:Beetje een eigen aanname dus.
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Ik ook. Heb het filmpje ook niet helemaal afgekeken of reacties gelezen. Maar ben in een vrolijke bui, dus weet ook niet of mijn reactie geheel terecht was. Je geeft met je openingspost een bepaalde toon aan. En dat vind ik zo snel ( heel snel ) niet terug. Wel arm beestje.Wolfsblut schreef:Ik vind het gewoon zielig voor zo'n beestje. Of het hondje nu van een toerist is of een Westerse pensionado, dat vind ik verder niet relevant.Dee schreef:Beetje een eigen aanname dus.
Echt jag met die wormen die uitgedrukt worden.
-
- Zeer actief
Dit overkomt ook mensen.Dee schreef:Ik ook. Heb het filmpje ook niet helemaal afgekeken of reacties gelezen. Maar ben in een vrolijke bui, dus weet ook niet of mijn reactie geheel terecht was. Je geeft met je openingspost een bepaalde toon aan. En dat vind ik zo snel ( heel snel ) niet terug. Wel arm beestje.Wolfsblut schreef:Ik vind het gewoon zielig voor zo'n beestje. Of het hondje nu van een toerist is of een Westerse pensionado, dat vind ik verder niet relevant.Dee schreef:Beetje een eigen aanname dus.
Echt jag met die wormen die uitgedrukt worden.
Schijnt enorm pijnlijk te zijn.
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Vind het echt fascinerend om naar te kijken!
Er zijn nog heel veel meer filmpjes over!
Er zijn nog heel veel meer filmpjes over!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Worden in Afrika veel verschillende rassen gefokt en gehouden hoor en niet alleen door blanken. Levende kynologie en hondenshows. Geimporteerd en geexporteerd.Wolfsblut schreef:Kan ook van een Westerling zijn die in Afrika is gaan wonen. Al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk omdat zij immers weten dat het kwaad binnen zeer korte tijd kan geschieden. Zij die bekend zijn met dit soort vervelende dingen houden hun honden altijd zeer kort geschoren.Jaap* schreef:Het mooiste werk van de wereld![]()
Verdere details weet ik niet want ik heb momenteel geen geluid.
Het zal beslist geen hond van een Afrikaan zijn. Althans, ik heb ze nooit bij een local aangetroffen. Over het algemeen houden ze niet van honden vanwege hun geloof. Zwerfhonden, vrij grote zie je er veel.
Soms dan moet je toch even je gekleurde bril afzetten Wolfsblut.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
Kijk eens ernaast bij de andere filmpjes van die meneer. Staat vol met kortharige honden met mangoworms
Zijn gebruikersnaam is zelfs de Latijnse naam voor mangoworms, haha.

Och, arm beestje,..... gelukkig zijn die wormen er nu uit.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Juist ja... en van het ene filmpje kwam ik in het andere filmpje. Bizar... gruwelijk. En toch maar kijken,
Voor de hondjes wel triest zeg. Moet toch beroerd voelen.

Voor de hondjes wel triest zeg. Moet toch beroerd voelen.
Schijnt dat ze er prima van terug kunnen komen, mits het niet te geinfecteerd is. De gaten groeien door de natuurlijke huidelasticiteit weer dicht. Wat 'n behandeling..net alsof je puisten uitknijpt 

Ik kende dit nog niet en stond echt even te kijken van:Lemuria schreef:Schijnt dat ze er prima van terug kunnen komen, mits het niet te geinfecteerd is. De gaten groeien door de natuurlijke huidelasticiteit weer dicht. Wat 'n behandeling..net alsof je puisten uitknijpt

Ben blij voor het hondje dat hij ze nu kwijt is.
Man,..... wat zal dat toch ellendig aanvoelen zeg.
Arm beestje.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Ik weet dat het zielig is enzo maar ben ik nou de enige die ook zin krijgt om vanalles uit te knijpen?

Ik denk dat ik maar even niet kijk, heb zo'n flauw vermoeden dat ik wel weet wat het is. Yikes.
Paisley schreef:Ik weet dat het zielig is enzo maar ben ik nou de enige die ook zin krijgt om vanalles uit te knijpen?

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Ik geef het toe.... hier nog zo'n malloot...Lemuria schreef:Paisley schreef:Ik weet dat het zielig is enzo maar ben ik nou de enige die ook zin krijgt om vanalles uit te knijpen?Nee...

- semmyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
He bah! Ik wou net gaan eten!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Hier nog eenDaisy@ schreef:Ik geef het toe.... hier nog zo'n malloot...Lemuria schreef:Paisley schreef:Ik weet dat het zielig is enzo maar ben ik nou de enige die ook zin krijgt om vanalles uit te knijpen?Nee...

- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Idem. Doe maar niet bij een moedervlek die uitstulpt. Dat is flink AUWranetje schreef:Hier nog eenDaisy@ schreef:Ik geef het toe.... hier nog zo'n malloot...Lemuria schreef:Paisley schreef:Ik weet dat het zielig is enzo maar ben ik nou de enige die ook zin krijgt om vanalles uit te knijpen?Nee...

Wist niet eens dat dat soort wormen bestonden

Doet mij denken aan een broodje aap?-verhaal. Vrouw komt terug uit afrika, klein bultje in haar hals die steeds groter werd. Uiteindelijk spat de grote bult open en komen er honderden kleine spinnen uit gekropen.
- Asterix
- Zeer actief
Nee, dat viel mij als eerste op. Echter zijn handen erg goed te reinigen.Pendrag schreef:Ben ik de enige die zich af raagt waarom je dit zonder handschoenen zou willen doen?
- Asterix
- Zeer actief
Was in dit geval niet nodig, gevoeliger vingers. Maar ach, zowel jij als ik stonden niet voor dit smerige klusje. Krijg er nog de kriebels van als ik eraan denkKells schreef:Met handschoenen heb je minder gevoel in je vingers.Pendrag schreef:Ben ik de enige die zich af raagt waarom je dit zonder handschoenen zou willen doen?

Mocht ik echter het leven redden van een hond, zou ik het doen. Vermoed ik

- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Ik denk dat je het al gauw gewend bent, als je een dierenkliniek in Gambia hebt. Die wormen gaan zich echt niet gelijk in je vingers vastbijten op zoek naar een nieuw plekje lijkt me zoPendrag schreef:Mwah, met goede chirurgenhandschoenen zou dit toch moeten lukken. Brrr, ben niet snel ergens vies van en doe bijna alles zonder handschoenen maar bij dit klusje zou ik ze toch aan willen hebben.Kells schreef:Met handschoenen heb je minder gevoel in je vingers.Pendrag schreef:Ben ik de enige die zich af raagt waarom je dit zonder handschoenen zou willen doen?

- Jaap*
- Zeer actief
Misschien zijn ze in Gambia wel een beetje zuinig op hun handschoenen. Ik denk niet dat er erg veel geld verdiend wordt met dit soort werk 

-
- Zeer actief
Jaap* schreef:Misschien zijn ze in Gambia wel een beetje zuinig op hun handschoenen. Ik denk niet dat er erg veel geld verdiend wordt met dit soort werk
Er zijn enkele dierenartsen o.a. een in Gunjur.
Zij verdienen een goede boterham aan met name de West-Europese klanten waaronder behoorlijk wat Nederlanders.
- Jaap*
- Zeer actief
Oh. Maar misschien zijn ze wel een beetje zuinig op hun handschoenen. Ze voegen niet veel essentieels toe lijkt me.Wolfsblut schreef:Er zijn enkele dierenartsen o.a. een in Gunjur.Jaap* schreef:Misschien zijn ze in Gambia wel een beetje zuinig op hun handschoenen. Ik denk niet dat er erg veel geld verdiend wordt met dit soort werk
Zij verdienen een goede boterham aan met name de West-Europese klanten waaronder behoorlijk wat Nederlanders.