Die heeft het plan opgevat om de wereld te gaan domineren, te beginnen met die witte
Nu nog de moed vinden. Hij is zich telkens erg aan het opnaaien. Legt de kop over de rug van Skadi, met een stijve en opgewonden kwispel, stoot met poten, en is al met al gewoon een eikel. Hij wil op haar rijden.
Van Skadi heb ik het idee dat ze het niet op knokken aan wil laten komen. Ze reageert uiterst slim, door speelbewegingen te maken, maar - ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen - op een felle en intimiderende manier. Waarop Cayuga inbindt.
Maar hij geeft niet op, en ik vermoed dat hij één dezer dagen toch een poging gaat doen. En dan gaat hij ontzettend klop krijgen
Ik laat het gaan, want die witte is wel heel erg fel, maar niet gemeen. En hij moet het toch leren.
Maar dat ik het een lollig vooruitzicht vind, nee. Dat niet. Want dán is hij natuurlijk het overgevoelige zieltje en dóódsbang voor die witte.
Stomme reu is het. Of, zoals ik laatst met rollende ogen tegen Skadi verzuchte: "Mánnen!"
Ze was het met me eens. Ze wierp een vuile blik op Cayuga en gaf me toen een kus