Ik wil weg met de kleine. De dame ligt ergens boven. Roepen. Geen reactie. Nog een keer en nog een keer, nope.
Vriend zegt, als ze niet wil, dan wil ze niet. Maar ondertussen zie ik madam dichtgroeien en ze wordt er soms niet gezelliger op.
Onderwijl roepend, Jol kom nou, "eten?" loop ik naar boven. Ligt ze opgerold op een logeerbed. Ik heb er aan de halsband gepakt en hoppa, naar beneden. Het hielp niet mee dat er een enthousiaste pup haar onder aan de trap stond op te wachten
Aki kappen! Hop, Jol op een kleed in de kamer en niet van plan om mee te gaan.
Lijntje eraan geklikt, en een andere lijn aan de kleine en gaan. Er werd me succes gewenst, maar het viel mee. Ze was het er niet echt mee eens, maar eenmaal op weg kwam er een kwispel, eigen initiatief aan snuffelen etc. maar jemig zeg. We moeten bijna op onze knieën of ze aub mee gaat lopen. En het is dat ik nu doorpakte en haar gewoon van boven haalde en meenam anders had ze morgenochtend pas weer gegaan.
Medisch niets mis, ze is al nagekeken.
Leuk is anders hoor, we doen van alles om haar erbij te betrekken. Maar soms heb ik het even gehad met bepaald gedrag. Ze vond de wandeling overigens wel leuk. En na afloop is ze kluifjes gewend van huis uit, die gingen er met smaak in, en dan vertrekt ze weer naar boven. Maar ik ben blij dat ik haar net wel naar beneden heb getrokken voor een ommetje, maar nogmaals leuk is anders.