Nou dan ben je toch heel onvriendelijk?mercedes2803 schreef:Dat klopt helemaal Tootstoots schreef:Wat kan jou het in godsnaam schelen wat men van je vind en of ze je nog wel voor 100% aan zien omdat je geen kinderen hebt?mercedes2803 schreef:Mwah...dramatisch is het niet hoor Marion...
irritant is het wel
Ik wil namelijk best netjes en fatsoenlijk blijven in een gesprek en roep daarbij dus dat
gekir en gekoeterwaal over me af of zo...
Mensen vinden blijkbaar dat ik er aardig en lief genoeg uitzie om "grapjes" te maken als
"stiekem wil je ze wel he?"
Als ik gewoon - lekker sociaal onaangepast - vol in hun gezicht ga staan toeteren
Nee. ik wil gewoon op zondagochtend tot 12 uur liggen neuken met mijn vriendje" nou goed?
Is het ook niet goed,dus ik blijf fatsoenlijk.
Maar misschien moet ik maar gewoon onaardig van me af gaan zitten kijken en grommen dat ik er nikssss mee heb
Wie weet werkt dat beter bij de diverse mensen die ik zo her en der tref
Je leeft toch niet voor anderen? Jij hebt toch de touwtjes in handen als het om jou leven gaat?
Je hebt dan toch geen maniertjes nodig of smoesjes waarin je reden moet verzinnen om geen kinderen te hebben?
Dat gaat een ander gewoon werkelijk geen zak aan.![]()
En dat heb ik jaren ook gezegd: "Het gaat je geen zak aan"
Maar dan ben je ineens heel onvriendelijk en sta je niet open voor een gesprek en krijg je van die
rollende oog actie's![]()
![]()
"sorry hooooor, ik wist niet dat je boos werd"
Dus dan probeer je het eens netjes....
Maar dat werkt nog veel beroerder dus bij vlagen doe ik gewoon weer heel " onvriendelijk"
Ik ben malle pietje niet
Het zou mij werkelijk jeuken wat de mee lopers vinden die geen respect hebben voor mijn keuzes. Daar is het gat van de deur.
Je kunt niet iemand een kind opdringen. Daarvoor is het net even een te grote verantwoordelijkheid. En dat beslis ik nog altijd zelf.
Leg je erbij neer dat wij geen kinderen hebben of verdwijn uit ons leven.