Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik ben op zoek naar een kwalitatief goed warm jasje voor Lima ivm haar spondylose
Nu was ik al aan het kijken naar hurtta jasjes maar vind deze toch best prijzig
Zijn er vergelijkbare jasjes maar dan een stuk goedkoper?
En wat zijn jullie ervaringen ermee?
En Lima loopt normaal aan een tuigje en wil dat graag blijven gebruiken aangezien ik halsbanden en haar gekke bullenkop geen goede combi vind..
Alvast bedankt
Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
Enige nadeel is dat ik voor charlie de mouwtjes een keer om moet slaan.
Als het minder koud en droog is draagt ze fleecetruitjes.
Je kunt een tuig gewoon over een goed passende jas heen aandoen.
Ik heb deze voor mijn honden gekocht. Voor alle zekerheid ingespoten met waterdichtspray. Lijkt me een heerlijke jas, maar moet nog serieus uitgetest worden hier
Renee1966 schreef:Ik heb deze voor mijn honden gekocht. Voor alle zekerheid ingespoten met waterdichtspray. Lijkt me een heerlijke jas, maar moet nog serieus uitgetest worden hier
Hebben ook een outlet, erg fijn. Ze hebben heel veel soorten jasjes, wie weet...
Oh vreselijk haha ik heb altijd een hekel aan hondenkleren en die paris hilton kutjes
maar als het dan toch moet.. doen we het goed FOUT he
Ik heb zojuist een roze jasje met bontkraagje besteld.. uit de outlet
Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
Renee1966 schreef:Ik heb deze voor mijn honden gekocht. Voor alle zekerheid ingespoten met waterdichtspray. Lijkt me een heerlijke jas, maar moet nog serieus uitgetest worden hier
Die heb ik ook voor Sterre gebruikt. Op wintervakantie bij min 18 gr. Perfect en waterdichte warme jas.
Oh fijn dat hij ook echt waterdicht is, Sjon krijgt de koude zeik als het van dat nattige weer is en we zijn naar de hondenschool geweest. Dan komt dat helemaal goed
Ik heb verschillende jasjes. 1 fleecejasje bij de jumper vandaan. Met klitterband voor en buiksluiting. Heb ook een dikker gevulde jasjes ook met klitteband ook van de jumper. Beide waren rond de 10 euro volgens mij. Later in de uitverkoop ook nog een dikker jasjes gekocht : felgeel met een schaapachtige binnenkant. Paar euro. Heb ook nog een merk fleecejasje weer via iemand gekregen. Verder heb ik een regenpak, maar ook een fleecepak van hurtta of rufwaer. Wel erg fijn spul. Een fleecepak is om lekker warm te blijven. Al enkele oude honden op dogtrail blij mee gemaakt (ja he hilde? haha beau in zijn kerstmannenpak)