Als dat allemaal niet helpt dan heb ik er naar mijn kunnen alles aan gedaan en houd het verder op.
Dan wordt de keuze inderdaad een chip of een definitieve castratie.
We wachten af.
Moderator: moderatorteam
Oh dat wil ik best doen hoor, als jullie dat interessant vindenranetje schreef:Ik vind het heel boeiend en ik hoop stiekem dat je hier verslag over blijft doen.
Zeker als je verandering ziet
Ik welflamme schreef:Oh dat wil ik best doen hoor, als jullie dat interessant vindenranetje schreef:Ik vind het heel boeiend en ik hoop stiekem dat je hier verslag over blijft doen.
Absoluut!flamme schreef:Oh dat wil ik best doen hoor, als jullie dat interessant vindenranetje schreef:Ik vind het heel boeiend en ik hoop stiekem dat je hier verslag over blijft doen.
Ik ben echt nieuwsgierig naar het antwoordflamme schreef:Ik weet dat er inderdaad iets was met de jojoba. Maar ik ben even kwijt wat. Ik ga het nog even navragen![]()
*grinnikt*Ik vind het leuk om te lezen dat toch zoveel mensen interesse hebben!
Nou dat vond ik dus ook, dat het het proberen waard is. Ik weet niet of je er nuchter voor moet zijn of nietduitse herder schreef:Interessante wending, proberen waard. Zelf ben ik er vrees ik te nuchter voor, maar daardoor vind ik het erg leuk om het te gaan volgen. Hopelijk werkt het, het is het proberen waard.
Eerste stuk eensHylos schreef:Gelukkig is het jou leven en jou hond en niet van "vele mensen"Maar ik begrijp het zeker, leuk is het niet, negatieve reacties.
Je hebt er nu zo ongeveer wel alles aan geprobeerd en mocht dit niet werken dan snap ik echt dat je hem wilt castreren en als er dan nog iemand is die zegt dat het makkelijk is vind ik dat erg respectloos.
Ik ben zelf ook niet zo van zulke methodes, het klinkt in mijn oren vaag. Terwijl het idd vroeger gewoon gebruikt werd en planten e.d. hebben nou eenmaal vele eigenschappen, so why not. Vandaar dat ik heel nieuwsgierig ben wat het effect is! Begin "die kant" van de medische wereld ook steeds interessanter te vinden.
Miranda schreef:Ik nodig iedereen die fytotherapie vaag en zweverig en gespeend van werkzame stoffen vindt van harte uit om een kopje vingerhoedskruidthee te komen nuttigen bij mij![]()
Wat gaat dat kopje vingerhoedskruidthee dan met je doen.?Word je tjakra en aura dan gereinigd.?Miranda schreef:Ik nodig iedereen die fytotherapie vaag en zweverig en gespeend van werkzame stoffen vindt van harte uit om een kopje vingerhoedskruidthee te komen nuttigen bij mij![]()
bouvierpoedel schreef:Wat gaat dat kopje vingerhoedskruidthee dan met je doen.?Word je tjakra en aura dan gereinigd.?Miranda schreef:Ik nodig iedereen die fytotherapie vaag en zweverig en gespeend van werkzame stoffen vindt van harte uit om een kopje vingerhoedskruidthee te komen nuttigen bij mij![]()
Diaree heb ik eigenlijk bijna nooit dus lijkt mij wel een keer lekker en hartritme stoornissen heb ik al.flamme schreef:bouvierpoedel schreef:Wat gaat dat kopje vingerhoedskruidthee dan met je doen.?Word je tjakra en aura dan gereinigd.?Miranda schreef:Ik nodig iedereen die fytotherapie vaag en zweverig en gespeend van werkzame stoffen vindt van harte uit om een kopje vingerhoedskruidthee te komen nuttigen bij mij![]()
Je krijgt vleugels en een paar extra armen![]()
(Vingerhoedskruid zorgt voor diarree en hartkloppingen).
En als de dosering hoog genoeg is een hartaanvalflamme schreef:bouvierpoedel schreef:Wat gaat dat kopje vingerhoedskruidthee dan met je doen.?Word je tjakra en aura dan gereinigd.?Miranda schreef:Ik nodig iedereen die fytotherapie vaag en zweverig en gespeend van werkzame stoffen vindt van harte uit om een kopje vingerhoedskruidthee te komen nuttigen bij mij![]()
Je krijgt vleugels en een paar extra armen![]()
(Vingerhoedskruid zorgt voor diarree en hartkloppingen).