De enige stoorzenders zijn de kippen, Ds trekt al 10 jaar haar lip naar hen omhoog maar ze snappen het nog altijd niet

Moderator: moderatorteam
Inge O schreef:maar dan zie ik niet wat het verdedigen met het 'krijgen' te maken heeft, ik lees nergens dat ze het niet tegen pippi zouden verdedigen als het al meteen hun been was (gekregen van jou dan).crutz schreef: Ace (reu 5 mnd) Bazooka (reu 8 jaar) en Pippi (teef, gecastreerd, 4 jaar) lopen hier samen op terrein rond. De rest zit apart in kennels. Pippi verdedigt tegen de heren tot ze het zat is. Bazooka snapt dar, Ace probeert nog![]()
Is Pippi het zat dan brengt ze haar deel naar de heren en wat ze dan krijgen verdedigen ze beiden tegen haar en dat respecteert ze dan ook.
Nee, ik ben zelf nooit in dat asiel geweest, maar het valt me inderdaad op dat ze heel conflictvermijdend zijn. En ze zullen daar wellicht geleerd hebben dat dat ze meer oplevert.Sanchis schreef:Ben je wel eens in het asiel geweest? Mij viel het daar op dat er eigenlijk altijd overvoerd werd in conflicten te vermeiden. Hierdoor levert conflict vermeidend gedrag het meest voor ze op, want eten kun je ook nadat de dominantere honden klaar zijn. Sommigen zijn hierdoor wel te dik.DeDiana schreef:
Wat ik dan wel weer raar vind, is dat je zou denken dat de ex-zwervers die ik opvang, minstens zo geobsedeerd door eten zouden zijn als Mila...
Mijn opvang hondjes waren ook altijd beleefd maar ook goed doorvoed.
Al moet ik wel zeggen dat ze meeste honden daar niet echt een straat leven hebben gehad. Vaak worden ze op jonge leeftijd gedumpt in het asiel en hebben een baas gehad.