Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Now Fresh beschikbaar in Nederland of omstreken?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Douchebaguette
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Japanse Akita, Franse Bulldog
Aantal honden: 2
Contacteer:

Now Fresh beschikbaar in Nederland of omstreken?

Ongelezen bericht door Douchebaguette »

Hoi weer!

Ik ben 99.5% zeker nu: ik ga Israel verlaten en naar mijn moeder in Den Haag trekken. Ik heb wel 6 katten en 2 honden die allemaal mee moeten, en ze zijn allemaal gek op een van de meest gezonde droogvoer merken die ik ooit gekocht heb, en dat is Now Fresh van PetCurean. Het mooie van dat voer is dat het niet enkel gezond is, ze vinden het ook lekker. Met andere merken die ik geprobeerd heb voor hun kwaliteit van ingredienten, was dat niet het geval dus zou ik er graag bij blijven. Maar bestaat Now Fresh in Nederland, of kan ik het uit een buurland gemakkelijk bestellen? Ik weet dat ik een soortgelijke vraag al eerder gesteld heb, maar nu heb ik één vast voer gekozen terwijl ik toen nog bereid was te experimenteren. Bedankt op voorhand :)
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Now Fresh beschikbaar in Nederland of omstreken?

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Ik lees je vraag nu pas maar food4pets in België levert ook in Nederland en heeft Now!Fresh is z'n gamma: food4pets.be
Douchebaguette
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Japanse Akita, Franse Bulldog
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Now Fresh beschikbaar in Nederland of omstreken?

Ongelezen bericht door Douchebaguette »

Ha! Zalig! Dankjewel! Ik heb ze een mailtje gestuurd om eens te zien of ze ook Now voor katten gaan krijgen, want mijn katten zijn er ook dol op.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”