Ok, maar dan moet je dat gewoon aan een vereniging zelf vragen. Dat kan ik je niet vertellen. Ik kan je alleen maar vertellen wat ik weet over de regeltjes zoals ze nu gehanteerd worden en je proberen uit te leggen hoe het wereldje een beetje in elkaar steekt. Dat is niet bedoeld om jou te proberen "buiten de sport te houden voor je eigen bestwil". Dat zou ik niet eens willen hoor.Je bent steeds bezig met waarom ik er toch niets aan zou hebben als het zou mogen. Ik bepaal dat liever zelf wel. Het gaat mij er mee om waarom de vereniging het niet doet en dan haar eigen redenen en niet de voor mij bedachte redenen waarom ik het maar niet moet willen.
Dat zou als erg betuttelend over kunnen komen.
Oh, ik dacht dat het probleem daarbij was dat je dan zelf ook de apparatuur moest gaan aanschaffen en een geschikt terrein moest vinden. Maar als dat geen probleem meer is, dan kun je alvast op mij rekenen met mijn Spaanse schone. Eh, mogen honden met stamboom ook meedoen bij jouw clubje???
Nee, ik ben niet zo van het zeuren om dingen die toch niet gebeuren.
Als ik er moeite in wil stoppen wil ik ook de nadelen van die ouwe-jongens-krentenbrood niet. Dan begin ik wel lekker m'n eigen club.
Iemand interesse? Hihi.
groetjes,
Helene en de dames
p.s. Mooi dame is die Cleo van jouw hoor. Ik kan me goed voorstellen dat je heel erg trots op haar bent

RIP