Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Favoriete hondenstrand?
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Spaans bastaardje
- Aantal honden: 1
Favoriete hondenstrand?
Ik plan binnenkort een strandwandeling voor een huisdierenwebsite waarvoor ik werk. Ik wil natuurlijk dat dit geslaagd wordt en dat er zoveel mogelijk mensen op afkomen. Ik zoek daarom een goede locatie.
Wat vinden jullie het leukste (en goed bereikbare) strand om een hondenwandelingen te maken? Ik ben benieuwd!
Als ik de meetup gepland heb zal ik 'm hier ook laten weten.
Dank je!
Wat vinden jullie het leukste (en goed bereikbare) strand om een hondenwandelingen te maken? Ik ben benieuwd!
Als ik de meetup gepland heb zal ik 'm hier ook laten weten.
Dank je!

- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Re: Favoriete hondenstrand?
Welke regio? Ik vind eigenlijk het hele noordzeestrand leuk. Hier in het noorden is het wat lastiger

- Ήυs
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ritthem en Vlissingen 

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Zeewolde 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Goed bereikbaar valt over te discussieren, maar als ik echt een dagje met de hond naar het strand wil.. Texel, bij de vuurtoren 

Dag monster... *14-01-2016
-
- Zeer actief
Oostkapelle en op het hondenstrand bij paviljoen berkenbosch zijn de honden zeker welkom,en hebben ze zelfs hondenbier en lekker bakje koffie. Ook bij hoog water is er nog genoeg strand over.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Langevelderslag, Noordwijk(erhout). Gemakkelijk te bereiken vanuit alle richtingen, je kunt je auto prima kwijt op de enorme parkeerplaats (voor 2 euro in het laagseizoen), op het strand kun je zowel links als rechtsaf lopen en dan via de duinen weer terug via een van de strandopgangen en zo de wandeling zo lang maken als je wil. En er is een groot restaurant met binnen én buiten (voorzien van gashaarden, terrasverwarming en lekkere warme schapenvachten, waar honden welkom zijn (en er ook hondenbier te bestellen is, hoewel ik dat persoonlijk geen prioriteit vind, maar goed
).

Laatst gewijzigd door LongFields op 07 nov 2014 16:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Idem,Dinos schreef:Oostkapelle en op het hondenstrand bij paviljoen berkenbosch zijn de honden zeker welkom,en hebben ze zelfs hondenbier en lekker bakje koffie. Ook bij hoog water is er nog genoeg strand over.
Ritthem vind ik persoonlijk wat klein en er is niks waar je evt wat kan drinken.
Zeewolde en Scheveningen.
- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
- Aantal honden: 3
Monster, Zuid Holland
Nee is zeker geen prioriteit hij drinkt maar water, als ik hem dat zou moeten geven betaal ik meer als normaal biertje voor mijzelf en als hij zijn dorst moet lessen moet ik 3 flessen in een bak kappen hahaLongFields schreef:Langevelderslag, Noordwijk(erhout). Gemakkelijk te bereiken vanuit alle richtingen, je kunt je auto prima kwijt op de enorme parkeerplaats (voor 2 euro in het laagseizoen), op het strand kun je zowel links als rechtsaf lopen en dan via de duinen weer terug via een van de strandopgangen en zo de wandeling zo lang maken als je wil. En er is een groot restaurant met binnen én buiten (voorzien van gashaarden, terrasverwarming en lekkere warme schapenvachten, waar honden welkom zijn (en er ook hondenbier te bestellen is, hoewel ik dat persoonlijk geen prioriteit vind, maar goed).
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): leonberger
- Aantal honden: 3
Ritthem en de Kaloot, gratis parkeren ook in hoogseizoen en leuk bootjes kijken.
Westhove tussen Oostkapelle en Domburg.
Oranjezon bij Vrouwenpolder wel wat verder lopen naar het strand maar erg mooi.
Westhove tussen Oostkapelle en Domburg.
Oranjezon bij Vrouwenpolder wel wat verder lopen naar het strand maar erg mooi.
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
Kijkduin den haag. Rustiger dan scheveningen en bij strandafslag 2 meer dan voldoende gratis parkeren.
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Het Noordzeestrand bij neeltje Jans alleen in de zomer kom je dan op naaktstrand terecht wandeling in winter is geen probleem ,ook een strandpaviljoen en gratis zeehondjes kijken als je geluk hebt.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
Langevelderslag, qua ligging handig, denk ik. En qua voorzieningen goed. Nederzandt serveert lekker eten!
- asani
- Zeer actief
Noordzeestrand bij de Neeltje Jans is echt mijn favoriet.
Ga er minstens 2x per week naartoe.
Lekker rustig door de week en de weekenden vaak ook behalve hoogseizoen natuurlijk.
Strand tent waar je welkom bent met je honden.
En geen gezeur van mensen die niet graag honden op het strand zien.
Gr Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies
Ga er minstens 2x per week naartoe.
Lekker rustig door de week en de weekenden vaak ook behalve hoogseizoen natuurlijk.
Strand tent waar je welkom bent met je honden.
En geen gezeur van mensen die niet graag honden op het strand zien.
Gr Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies