Juma werd 1e in haar klasse

Ze was de enige

De aanwezigen rond de ring hebben heerlijk kunnen genieten van een stuiterende Juma, voor de verandering trok ze eens niet aan de lijn

Daarna liep ik met Boomer in de veteranenklasse, wat hij echt super deed

Hij had erg veel aandacht, liep geweldig en bleef keurig staan.
Vervolgens nog een rondje met Elyna en Boomer in de kind-hondshow, zodat degenen die niet om Juma konden lachen, nu hun lachspieren konden trainen

Elyna heeft het geweldig naar haar zin gehad, zette behoorlijk de pas erin, zodat ik echt hard moest meelopen om te zorgen dat Boomer niet uit de bocht vloog..
Die liep namelijk vooral naar mij te kijken, terwijl Elyna de riem vasthad en wel lol had in de rondjes lopen

Daarna had ze een heel behoorlijk gesprek met de keurmeester, over dat Boomer geen fruit of groente lust en hup, daar ging ze weer, voor nog een rondje

Ze werd natuurlijk 1e

Daarna mocht Juma nog een keer, omdat ze verrassend genoeg 1e was geworden in haar klasse

Ze deed met verve een voetzoeker na en ik ben een aantal keer net niet gestruikeld. Heel verrassend werden we niet nogmaals 1e

Wel hebben beide honden een Uitmuntend verdiend, maar dat gold geloof ik voor alle aanwezige honden

Hier wat foto's van DeDiana