Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Die van de Action (zie hierboven) zijn erg praktisch. Je maakt ze overal aan vast. Ik heb meestal zo'n witte als een soort ring aan mijn vinger (om even bij te lichten) Ze gaan lang mee. Je kunt ook gepaste batterijen kopen die ook al bijna niks kosten.
Je hebt soortgelijke dingen bij de Pet's place maar die zijn opeens stukken duurder.
Bij de hema heb je van die lampjes met een stiekje eraan, 3 euro voor 2 geloof ik. Die gebruikte ik eerder altijd, vond wel dat ze niet heel lang meegingen.
Washbar, 100% natuurlijke shampoo uit Nieuw-Zeeland voor paarden en honden
vaagheid schreef:Bij de hema heb je van die lampjes met een stiekje eraan, 3 euro voor 2 geloof ik. Die gebruikte ik eerder altijd, vond wel dat ze niet heel lang meegingen.
Die gebruik ik ook.
Op de verpakking staat geloof ik het aantal branduren. Tot nu toe (al zeker een maand lange ochtendwandelingen in het donker) ben ik prima tevreden er mee.
Ik heb van Hunter lampjes. Geen idee wat ze kosten, ik heb ze gekregen via mijn werk.
Maar die zijn heel fijn Echt heel fel. Ik gebruik ze voor fietsen. Ze hebben ook een soort gummi-variant die tegen water kan.
Ik heb al vanalles geprobeerd, niks wat naar mijn zin was. Nu heb ik lampjes van de hema die je met een tiewrap vast maakt aan halsband/tuig. Tot nu toe ideaal.
Heb voor Chuck trouwens ook zo visioled halsband, werkt ook heel goed. Kan je opladen met usb in de computer.
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
Voor Beike heb ik die van de Action, die Judith liet zien.
Bevalt prima.
Omdat er twee in de verpakking zitten ( rood en wit), heb ik altijd een reserve.
Reflectie werkt alleen als er iets met een lamp in de buurt is. Als jij juist je hond zichtbaar wilt hebben voor jezélf (dat is het in mijn geval haha) dan heb je aan reflectie niet zo heel erg veel. Ik heb zo'n visioled geval voor Oll en dat werkt tot nu toe prima. Denk alleen niet dat ie er mee de plomp in moet gaan maar dat zien we dan wel weer. Had eerder een halsband waar een lichtgevende strook in zat en dat werkte wel alleen die zakte om zeg maar en als ik 'm wat strakker vastmaakte zag je door het haar ook geen licht meer. Ding wat we nu hebben zit wat losser en heeft lampjes rondom dus dat lijkt nu goed zichtbaar te blijven.
Heb ooit ook nog wel fietslampjes aan z'n tuig gehad, vooral voor tijdens het fietsen, maar die van de ANWB zijn in ieder geval niet geschikt voor rollen en stoeien