Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mensen kinderen die aangevallen worden door honden.

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Angelique.

Re: Mensen kinderen die aangevallen worden door honden.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Ik heb 1 hond die weinig tot niets van andere mensen moet hebben (al gaat het het laatste jaar top) in het verleden hebben zo vaak mensen geprobeerd toch bij haar te komen terwijl ze zulke duidelijke signalen af gaf :oeps:
Het is dat ik altijd heeeeeeel alert ben bij haar anders was het vermoedelijk al tig keer fout gegaan (uit angst bijten)

En dat waren echt niet alleen mensen die zelf geen honden hebben, mensen letten gewoon niet op de signalen die een hond afgeeft is mijn ervaring :ugh:
Kitsune

Ongelezen bericht door Kitsune »

sky2014 schreef:
Kitsune schreef:
Ik had dat kutkind een rotschop gegeven en over m'n lijk dat ik m'n hond zou laten inslapen. Wat is dat van achterlijk iets?! Als ik thuis een koe of paard aan z'n staart trek en ik krijg een trap in m'n kloten is het m'n eigen domme schuld. Dan is de koe of het paard toch ook niet "opeens" gevaarlijk?! Als kind ben ik ook wel eens gebeten door een hond omdat ik zelf zo dom was om bij een vreemde hond in de mand te gaan zitten. Eigen schuld dikke bult! En niemand die het hond kwalijk nam uiteraard.
Tegenwoordig lopen er zoveel achterlijke lui rond met onopgevoede schijtkinderen die denken dat ze alles kunnen maken en niet het IQ hebben om eens fatsoenlijk na te denken over de consequenties van hun gedrag.
:E: Hearhear!!

Als mijn kinderen zoiets deden zou ik ook zeggen, eigen schuld, dikke bult. Mijn kinderen doen WEL eens iets verkeerd, dat kan ik van veel andere ouders niet zeggen...die zeggen altijd: Die van mij doet dat niet, of, ik geloof mijn kind "no matter what".... Toen ik kind was kon ik nog straf erbij krijgen ook nog eens....
Een rotschop was een emotionele reactie....waarschijnlijk zou het bij verbaal geweld blijven. Maar goed, ik vermijd plekken met kinderen zoveel mogelijk en kom niet vrijwillig op het strand wanneer het vol paupers ligt (lees: de zomer).
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

Kitsune schreef:Ik had dat kutkind een rotschop gegeven en over m'n lijk dat ik m'n hond zou laten inslapen. Wat is dat van achterlijk iets?! Als ik thuis een koe of paard aan z'n staart trek en ik krijg een trap in m'n kloten is het m'n eigen domme schuld. Dan is de koe of het paard toch ook niet "opeens" gevaarlijk?! Als kind ben ik ook wel eens gebeten door een hond omdat ik zelf zo dom was om bij een vreemde hond in de mand te gaan zitten. Eigen schuld dikke bult! En niemand die het hond kwalijk nam uiteraard.
Tegenwoordig lopen er zoveel achterlijke lui rond met onopgevoede schijtkinderen die denken dat ze alles kunnen maken en niet het IQ hebben om eens fatsoenlijk na te denken over de consequenties van hun gedrag.

Kutkind, schijtkinderen :ugh: Spreek lekker die kutouders of schijtouders aan. Als iemand het heeft over kuthond/schijthond ligt het niet aan de hond maar altijd aan het baasje en andersom zijn het kutkinderen/schijtkinderen :piew:

On topic. Ik hoefde vroeger niks uit te halen bij dieren. En vreemde honden moest ik gewoon met rust laten. Dat werd er al met de paplepel ingegoten. Gebeurde er wat kon ik er nog een spetter om mijn oren voor krijgen ook. Eigen schuld dikke bult.

Dat is met mijn eigen kinderen niet anders. Honden met rust laten en anders niet janken als je gebeten wordt :pffff:

Kitsune schreef:kom niet vrijwillig op het strand wanneer het vol paupers ligt (lees: de zomer).
:80: Familie van Linlin :LOL:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

sky2014 schreef:
Kitsune schreef:
Ik had dat kutkind een rotschop gegeven en over m'n lijk dat ik m'n hond zou laten inslapen. Wat is dat van achterlijk iets?! Als ik thuis een koe of paard aan z'n staart trek en ik krijg een trap in m'n kloten is het m'n eigen domme schuld. Dan is de koe of het paard toch ook niet "opeens" gevaarlijk?! Als kind ben ik ook wel eens gebeten door een hond omdat ik zelf zo dom was om bij een vreemde hond in de mand te gaan zitten. Eigen schuld dikke bult! En niemand die het hond kwalijk nam uiteraard.
:E: Hearhear!!

Als mijn kinderen zoiets deden zou ik ook zeggen, eigen schuld, dikke bult. Mijn kinderen doen WEL eens iets verkeerd, dat kan ik van veel andere ouders niet zeggen...die zeggen altijd: Die van mij doet dat niet, of, ik geloof mijn kind "no matter what".... Toen ik kind was kon ik nog straf erbij krijgen ook nog eens....
Mijn moeder deed dat ook zo! Sterker nog, ik kon er een wats voor mijn oren bij krijgen met de woorden `je hebt die hond niet te plagen!`. Mijn moeder was tenminste eerlijk.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Misschien hadden die ouders ook wel dezelfde instelling met dat kutkind , als je gebeten word is het eigen schuld dikke bult. Of dat hij eens een flinke draai om de oren zou krijgen van een vreemde.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Misschien hadden die ouders ook wel dezelfde instelling met dat kutkind , als je gebeten word is het eigen schuld dikke bult. Of dat hij eens een flinke draai om de oren zou krijgen van een vreemde.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

bouvierpoedel schreef:Misschien hadden die ouders ook wel dezelfde instelling met dat kutkind , als je gebeten word is het eigen schuld dikke bult. Of dat hij eens een flinke draai om de oren zou krijgen van een vreemde.
Dan hebben ze veel geriskeerd! Ik had hem dan liever zelf die draai om de oren gegeven dan de hond het zelf laten opknappen. Dan weet je dat het gedoseerd gaat.

Maar toen ik de hond begon te klieren was ik al wat ouder, niet meer zo heel klein. En dan heb je als kind meer bewegingsvrijheid.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”