Kitsune schreef:Ik had dat kutkind een rotschop gegeven en over m'n lijk dat ik m'n hond zou laten inslapen. Wat is dat van achterlijk iets?! Als ik thuis een koe of paard aan z'n staart trek en ik krijg een trap in m'n kloten is het m'n eigen domme schuld. Dan is de koe of het paard toch ook niet "opeens" gevaarlijk?! Als kind ben ik ook wel eens gebeten door een hond omdat ik zelf zo dom was om bij een vreemde hond in de mand te gaan zitten. Eigen schuld dikke bult! En niemand die het hond kwalijk nam uiteraard.
Tegenwoordig lopen er zoveel achterlijke lui rond met onopgevoede schijtkinderen die denken dat ze alles kunnen maken en niet het IQ hebben om eens fatsoenlijk na te denken over de consequenties van hun gedrag.
Kutkind, schijtkinderen

Spreek lekker die kutouders of schijtouders aan. Als iemand het heeft over kuthond/schijthond ligt het niet aan de hond maar altijd aan het baasje en andersom zijn het kutkinderen/schijtkinderen
On topic. Ik hoefde vroeger niks uit te halen bij dieren. En vreemde honden moest ik gewoon met rust laten. Dat werd er al met de paplepel ingegoten. Gebeurde er wat kon ik er nog een spetter om mijn oren voor krijgen ook. Eigen schuld dikke bult.
Dat is met mijn eigen kinderen niet anders. Honden met rust laten en anders niet janken als je gebeten wordt
Kitsune schreef:kom niet vrijwillig op het strand wanneer het vol paupers ligt (lees: de zomer).

Familie van Linlin