Hanneke2 schreef:
Waarschijnlijk is hij als pup aangereden of hard geschopt / geslagen, toen is zijn groeischijf beschadigd en is zijn ene voorpoot helemaal krom gegroeid. Hij is eraan geopereerd, heeft maandenlang met een hele ijzerhandel aan z'n poot gelopen, maar helemaal goed is het gewoon niet te krijgen.
En z'n andere voorpoot is een beetje krom en daar zit een kogel in. Maar verder is hij volmaakt.
Hanneke
Jeetje, wat een pechvogeltje heb je daar zeg. En wat lopen er toch een &*%$£@! eikels rond op deze aardbol.

Kan hij nog wel goed lopen met zijn kromme pootjes?
Nou, gelukkig heeft hij bij jouw in ieder geval een gouden mandje gevonden. Ik hoop dat hij nog lang bij je mag zijn en dat jullie nog veel plezier aan elkaar zullen beleven.
Isis had ook een gebroken poot toen ze bij ons kwam, of liever gezegd een poot met een oude breuk, die gelukkig wel min of meer recht aan elkaar gegroeid was. En ook Bashira had een gebroken poot toen ze bij ons kwam. Daar was een metalen plaat ingezet die er weer uitgehaald moest worden omdat ze er erg veel last van had. Eerst dachten we bij Bashira ook dat de groeischijf beschadigd was, maar gelukkig bleek dat niet het geval te zijn. Haar poot was slechts totaal geatrofeerd door de manier waarop geprobeerd was de breuk te laten helen (lang verhaal, maar ik geloof dat dat echt off-topic wordt)
Ja, kennelijk heb ik wat met kneusjes met gebroken poten :p:. Gelukkig is het bij beide dames weer helemaal goed gekomen en lijken ze er geen last meer van te hebben

,
groetjes,
Helene en de dames