Mijn bearded collie van 20 kilo kreeg bijna evenveel.
Moderator: moderatorteam
Nawosh schreef:Misschien een koekje maar nee, verder niks. Als ze meer krijgen komen ze aan....
Ja dat weet ik wel zeker maar toch... t klinkt zo weinig voor zo'n grote hondNawosh schreef:Ik denk dat xavi wel een totaal ander energielevel heeft
Baco weegt 74 kilo en krijgt 750 gramNawosh schreef:Mijn Zuidrussen van zo'n 55kilo krijgen 500gr. KVV per dag...
Kan je gewoon mengen. Ze krijgen hier alles door elkaar, geperst, geëxpandeerd en vleesnachtvlinder schreef:Misschien stomme vraag, maar kan je gewone brokken (dus niet geperste brokken)
nou wel of niet mengen met vers vlees? Of toch gewoon beter om apart te geven?
Dank je wel! Het is hier nog een beetje uitvogelen en veel lezen over wat en hoe enzo, maarcrutz schreef:Kan je gewoon mengen. Ze krijgen hier alles door elkaar, geperst, geëxpandeerd en vleesnachtvlinder schreef:Misschien stomme vraag, maar kan je gewone brokken (dus niet geperste brokken)
nou wel of niet mengen met vers vlees? Of toch gewoon beter om apart te geven?
Die Russen weten hoe ze met hun energie om moeten gaanbilly schreef:Baco weegt 74 kilo en krijgt 750 gramNawosh schreef:Mijn Zuidrussen van zo'n 55kilo krijgen 500gr. KVV per dag...met regelmatig kliekjes van mij erbij maar dat is niet heel veel, het is een zuinige eter en schijter
![]()
Madam van 6 kilo krijgt ongeveer 200 gram maar dat is een druktemakertje
zaligNawosh schreef:Mijn Zuidrussen van zo'n 55kilo krijgen 500gr. KVV per dag...
Dat zegt toch niemand???maart schreef:zaligNawosh schreef:Mijn Zuidrussen van zo'n 55kilo krijgen 500gr. KVV per dag...![]()
Het lijkt soms wel een sport om zoveel mogelijk je hond te moeten voerenHoe meer je moet voeren, hoe stoerder.
Fax indertijd moest meer dan 2kg hebben per dag en stond nog te mager, Runar op nrv moest ook meer dan een kg hebben voor een hond van amper 28kg.
Dat wil ik niet meer, als ze zoveel moeten hebben, is het voer in mijn ogen duidelijk niet kwalitatief genoeg.
Dan duidelijk liever 200 gram brok.
Mijn maximum nu is 500 gram, meer wil ik niet meer geven.
En dat lukt me prima gelukkig
Moet je eens paard kvv geven van de belgische naturis, daar vallen ze hier alle drie op af.beatje schreef:Ik heb een hondje van 7.5kg die gewoon te dik is,die krijgt 80 gram versvlees per dag(degomeat) wisselende smaken.Mijn ander hondje weegt 5 kg en krijgt 160 gram per dag.Ze eten bewegen allebei evenveel zijn 2 en 3 jaar oud dus spelen veel samen ook.Ik denk dat het toch echt ook wel aan het metabolisme van de hond ligt waarom er één wel dik word en een ander niet.
Dat ik mijn kees ooit nog op 5 kilo krijg heb ik eigenlijk al opgegeven.
Ja 100% en echt heel vet. Ze vonden het wel heel lekkermalinois schreef:Is dat 100% paard dan?
Ik voer t al jaren naar volle tevredenheidMarijkefons schreef:Ik ben me aan het verdiepen geweest in rauw/vers. Iemand ervaring met lotgering
Sent from my iPhone using Tapatalk