Ze ruikt aan een hondendrol, dus ik denk: dat eet ze niet, laat maar snuffelen. Neemt ze wel een hap!
Daya is 4 maanden nu.
Moderator: moderatorteam

Klinkt heel plausibelhendrik schreef:Ik denk dat het zou kunnen komen door de geurstoffen die aan de brokken worden toegevoegd zodat de hond/kat de brokken lekkerder vind.
En dat die geurstoffen niet worden opgenomen in het lichaam van de hond/kat en met de ontlasting weer het lichaam verlaten.
Daar kan je wel eens gelijk in hebben, want de poep die ze uitzoekt ziet er niet bepaald ''vast'' en mooi gekleurd uit. Eerder lichte brei, of oranje hoopjes die heel smeuïg zijngonnie schreef:Ze heeft er nog nooit wat aan overgehouden, en ze doen het niet omdat ze wat tekort komen, ze vinden het gewoon lekker, het zijn vooral de frolic en Royal Canin drollen.
Arme schaap krijgt ook veeeel te weinig etenMarco88 schreef:geef dat beest dan ook normaal te vreten thuis.

Die oranje hoopjes is de frolicpoep en/of van andere brokken die die kleur en veel geur hebben gekregen van de fabrikant.dayake schreef: Daar kan je wel eens gelijk in hebben, want de poep die ze uitzoekt ziet er niet bepaald ''vast'' en mooi gekleurd uit. Eerder lichte brei, of oranje hoopjes die heel smeuïg zijn
Sinds ze zoveel poep eet, ook als ze los is, is ze twee dagen terug echt heel ziek geweest. Ik werd midden in de nacht gewekt door een hoop gekrijs van haar. Arme schat heeft toen per ongeluk heel d'r bench onder gepoept (diarree), overgegeven, en geplast. Of het met poep eten te maken had weet ik niet, maar ik heb liever niet dat ze het doet. Dat het vies is vind ik minder erg, ik vind haar KVV ook niet bepaalt smakelijk om te bereidenmaar dat ze zo ziek is geweest zit me niet lekker. Ik heb het gewoon liever niet.
Ah, dus dat is het, ze eet gewoon de kliekjes opranetje schreef: Er zit dus gewoon nog wat eetbaars in
Lientje schreef:Ah, dus dat is het, ze eet gewoon de kliekjes opranetje schreef: Er zit dus gewoon nog wat eetbaars in