Ik snap ook niet wat een baby er mee te maken heeft, Dinos is stabiel en kan door iedereen geaaid worden , als mensen dat denken te moeten doen , als ik mijn Harley ergens neerzet verwacht ik ook niet dat daar kinderen op gaan zitten ondanks dat ik daar geen groot probleem mee zou hebben.Heavy schreef:Ik snap even niet wat dat pinnen om 02.00 ermee te maken heeft? Lijkt mij dat niemand daar last van heeft . Het gaat niet om aanpassen het gaat niet om opvoeden het gaat erom dat jij je hond alleen laat. Een hond kan niet praten hij kan niet vertellen wat hij wel of niet wil van vreemde mensen die hem benaderen . Je laat een baby toch ook niet bij de ingang staan ?Dinos schreef:Niet moeilijk net zo min als het niet moeilijk is je kinderen op te voeden en ze te vertellen dat dierenmishandeling ,pesten zowel dieren als leeftijdgenoten not done is.
Wij moeten ons dus aanpassen aan mensen die lak aan regels hebben? Nee dank je ik pin graag om 02.00 uur als ik dat wil en verdom het me aan te passen aan mensen die zelf maatschappelijk fout zitten.
Wel dus als ze hond pesten of Harley met opzet beschadigen.
Een baby mag mee naar binnen een hond niet , maar hier komen we niet uit en snap echt wel jullie beste bedoelingen en advies.
Al snap ik het niet helemaal want in topic tijd geleden werd ik afgeschoten omdat ik een dorstige hond op terras water gaf, en werd mij verteld dat ik me daar niet mee moet bemoeien en dus niet bij aangelijnde hond moet komen, in mijn hoofd gaan er dan wel wat dingen een beetje scheef.
Iemand die op terras gaat zitten heeft het volledige recht zijn hond aan boom buiten terras te plaatsen en moet iedereen daar afblijven en zich niet mee bemoeien, en mijn hond bij winkel is ineens een heel ander geval? Die moet ik dan maar beter thuislaten want je weet maar nooit.