" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu nog wat beter luisteren ;p
Moderator: moderatorteam
Oh ja ze gaat als een speer, alleen moet gewoon ff flink aan de slag met de gehoorzaamheid;) ze kan nogal creatief zijn;p is ook wel leuk 2 van die totaal verschillende honden om te trainen.Ellen. schreef:Haha wat onwijs leuk om te zien! Ze heeft er plezier in en het gaat best vlot toch?!
Haha ja met grote afstanden heeft ze geen probleem, ze zwemt ook zo over 60 meter water..laura23 schreef:Oh wat knap! En ze gaat over een flinke afstand vooruit! Dat word komend jaar een knjv diploma.
Een jachthond ja maar eigenlijk geen apporteurZorroMax schreef:Kijk! Eindelijk neem je haar serieus! Een teckel is een jachthond - dat blijk!
Nee hoor het is een echt konijn, buik nog beetje bevroren, avond ervoor eruit gehaald door Josee..ranetje schreef:Een jachthond ja maar eigenlijk geen apporteurZorroMax schreef:Kijk! Eindelijk neem je haar serieus! Een teckel is een jachthond - dat blijk!![]()
Jules wel natuurlijk![]()
![]()
Ik dacht dat het een bevroren konijn was, maar als ik het zo, wat grotere, zie is het een dummy?
Wel een hele mooie
Beetje boel bevroren dan_Inge_ schreef:Nee hoor het is een echt konijn, buik nog beetje bevroren, avond ervoor eruit gehaald door Josee..ranetje schreef:Een jachthond ja maar eigenlijk geen apporteurZorroMax schreef:Kijk! Eindelijk neem je haar serieus! Een teckel is een jachthond - dat blijk!![]()
![]()
Ik dacht dat het een bevroren konijn was, maar als ik het zo, wat grotere, zie is het een dummy?
Wel een hele mooie
Een tie-wrap zat nog om de pootjesranetje schreef:Beetje boel bevroren dan_Inge_ schreef:Nee hoor het is een echt konijn, buik nog beetje bevroren, avond ervoor eruit gehaald door Josee..ranetje schreef:Een jachthond ja maar eigenlijk geen apporteurZorroMax schreef:Kijk! Eindelijk neem je haar serieus! Een teckel is een jachthond - dat blijk!![]()
![]()
Wel een hele mooie![]()
Wat is dat oranje touwtje dat er achter uit steekt?
Of is dat toeval dat het op de foto zo lijkt.