Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

welke kvv voor het weekend?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Re: welke kvv voor het weekend?

Ongelezen bericht door Pepie »

http://www.hondenetengezond.nl/Konijn-compleet-500-gram" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben hier tevreden over.Ik koop de konijn / eend / kalkoenversie..en ik combineer met dlg Passion visbrok.
Ik ben overgestapt van zeven dagen KVV/barf naar twee of drie dagen brok erbij.
Afbeelding
jarnob
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Asbakkie

Ongelezen bericht door jarnob »

Ehm , ff ontopic .
Is Kivo een goede optie ?
Qua prijs is het heel goed te doen en ik kan het hier in Rijssen gewoon afhalen.
http://www.betere-diervoeding.nl/nl/cat ... ries-kivo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tallie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tallie »

Volgens mij is Kivo prima spul, zelf geen ervaring mee overigens. Je kunt het altijd eerst proberen met een paar kilo natuurlijk. Ik zie dat ze ook Alaska en Naturis verkopen, van beide worden hier alle varianten heel goed gegeten en verdragen.
Afbeelding
Australiankelpieforum.com
Groetjes! Marieke & Tallie.
Fendi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog + teckel/corgi mixje

Ongelezen bericht door Fendi »

Ik voer beide honden Lotgering naar tevredenheid. Dit haal il bij http://www.healthcare4pets.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; in Hengelo
zij hebben ook een bezorg route, ik dacht 1x per maand, waarvoor je 2,50 per levering betaald.
Je zou ze kunnen mailen of ze ook langs Rijssen kunnen komen.
Groetjes,
Kristel
jarnob
Vaste gebruiker

Fendi schreef:Ik voer beide honden Lotgering naar tevredenheid. Dit haal il bij http://www.healthcare4pets.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; in Hengelo
zij hebben ook een bezorg route, ik dacht 1x per maand, waarvoor je 2,50 per levering betaald.
Ik heb ze al een mail gestuurd .
Ik zag dat ze daar ook Canifarm hebben ,daar heb ik nog nooit van gehoord.
Fendi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog + teckel/corgi mixje

Ongelezen bericht door Fendi »

:engel: 8
jarnob schreef:
Fendi schreef:Ik voer beide honden Lotgering naar tevredenheid. Dit haal il bij http://www.healthcare4pets.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; in Hengelo
Ik heb ze al een mail gestuurd .
Ik zag dat ze daar ook Canifarm hebben ,daar heb ik nog nooit van gehoord.
ze hebbe best veel verschillende soorten en in de winkel zelf ook altijd bereid om samen te kijken wat bij de hond en jullie past.
Groetjes,
Kristel
Omega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toller
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Omega »

Sam! schreef:Zo heeft ieder zijn voorkeur, zelf vind ik het prettig om meer objectieve informatie in te winnen (zonder marketing blabla), en reacties van mensen die een bepaald merk kvv voeren, te lezen zonder dat er gefilterd wordt op positieve reacties.
Aangaande het up to date zijn van de info op deze site, Darf en Caroba vleesmix zijn respectievelijk 18 en 11 november 2014 geupdate, dus dat zit wel goed.

Even voor de duidelijkheid ik heb niets tegen Darf. Ik heb het naar tevredenheid gevoerd, als Caroba het nog zou leveren zou ik het gewoon besteld hebben. Gezien ik erg tevreden ben met de leveringen via Caroba en Darf niet meer geleverd kon worden ben ik dus op zoek gegaan naar een alternatief. Dit alternatief bevalt tot nu toe (ik geef het pas twee weken) erg goed.

Wat mij bevreemdde was de opmerking aangaande de betrouwbaarheid van Caroba. Als deze opmerking gebaseerd is mogelijk leveren van slechte kvv, zou ik (en waarschijnlijk anderen) graag details willen weten. Ik voer het Caroba kvv huismerk tenslotte aan mijn hond met het idee goed bezig te zijn, anders zou ik wel Frolic voeren.
Vooralsnog krijg ik het idee dat het gewoon oneenigheid tussen de eigenaren van de bedrijven Darf en Caroba betreft, met de nodige negatieve verhalen die dan opeens opduiken. Indien er echt gefundeerde argumenten zijn dat er iets mis is met Caroba huismerk zou ik het graag willen weten. Het wijzigen van standplaats van het bedrijf lijkt mij geen bewijs van onbetrouwbaarheid.
Ik heb nergens gezegd dat ze geen goede kvv leveren of dat het van slechte kwaliteit is.
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
jarnob
Vaste gebruiker

Ik heb afgelopen weekend hier in de buurt es rondgekeken/ gevraagd.
Carnibest kost hier 5 euro per rol ( vind ik veel te duur)
Farm food kost hier ook 5 euro per kilo ( vind ik te duur en ben ik niet tevreden over).
Energique kun je hier alleen in losse schijven kopen en ze weten zelf niet eens welke variant het is (!).
Kivo kan in hier in mixdoos krijgen van 10 kg a 20 rol van 500 gr voor 25,50.
Smuldier moet hier ook ergens verkrijgbaar zijn , alleen heb ik het nog niet gezien.
jarnob
Vaste gebruiker

Gisteren ben ik es ff op onderzoek gegaan.
Bij de Dirk hebben ze hier smuldier.
De plaatselijke dierenspeciaalzaak ( discus) heeft vanalles wat ,maar stuiterduur en die weten niet eens wat KVV is.
Ik ga zaterdag es ff een la in diepvries leegmaken en inkopen doen.
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Smuldier vlees compleet bevalt hier prima. Goede ontlasting en mooie vachten. Beide dames krijgen jeuk van granen en Smuldier vlees compleet is glutenvrij, ook een voordeel! Ik koop het bij de supermarkt Boni, daar kun je dozen van 12 stuks tegelijk kopen.
Succes met uitproberen :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”