Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Heuptas

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Heuptas

Ongelezen bericht door Judith »

Wat voor heuptasje hebben jullie?

Ik wil voor het showen een heuptasje voor de koekjes/snoepjes van Dux. Het probleem nu is dat als ik moet rennen het snoepjes regent, en dat vindt Dux uiteraard een groot feest :cheer: Alleen ik iets minder want hij heeft zijn hoofd alleen nog maar op de grond.
Ik wil er dus een die niet al te groot is, en waar ik er dus geen honden regen van maak.

Het is voor zaterdag, als iemand in de buurt een handige heeft om uit te lenen :engel:
Afbeelding
Tallie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Heuptas

Ongelezen bericht door Tallie »

Een vrij grote, maar wel met stip de fijnste die ik tot nu toe heb gehad; de Click 'n Treat bag van EQ Dog :ok:
Afbeelding
Australiankelpieforum.com
Groetjes! Marieke & Tallie.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

:80: Ga je niet menen Judith . Dat ga je toch niet dragen voor die paar minuten in de ring :schrik: , stop die paar tractaties gewoon in je zak.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Tallie schreef:Een vrij grote, maar wel met stip de fijnste die ik tot nu toe heb gehad; de Click 'n Treat bag van EQ Dog :ok:
Ja, dit is echt het beste beloningszakje dat ik ooit heb gekend. Ideaal. De binnenkant valt te wisselen, extra vakjes, groot genoeg, fijn te dragen, waterdicht.. Voor mij nooit meer iets anders!
Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

bouvierpoedel schreef::80: Ga je niet menen Judith . Dat ga je toch niet dragen voor die paar minuten in de ring :schrik: , stop die paar tractaties gewoon in je zak.
Inderdaad! Ik vind het altijd zo'n stom gezicht: zie je er netjes uit en dan zo'n héuptasje!

Je hebt overigens wel tasjes die je heel makkelijk dicht klapt en die je om je middel kan dragen. Ziet er al een stuk beter uit :P (denk dat dat die is die Tallie noemt)
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

Loop dan wel geen shows maar ik heb een klein heup tasje van de action.
Zwart leer met rits .
Kunnen best veel snoepjes in en kost haast niets
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Bishy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bishy »

Ik heb deze. Heeft geen band rondom maar wel erg fijne sluiting.

http://www.dandydog.nl/524-afp-outdoor- ... t-bag.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Marieke*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marieke* »

Ik heb deze voor tijdens de trainingen: http://www.k94dogs.nl/?prod=3657" onclick="window.open(this.href);return false; Ik vind hem ideaal, mede ook door het grote vak achter waar je speeltjes in kunt stoppen.
Moet zeggen dat ik hem van de zomer ook veel gedragen heb, alles bij de hand tijdens wandelingen zonder dat je een jas aan hoeft om alles in de zakken te kunnen proppen.

Daarnaast heb ik deze: http://www.dandydog.nl/trainingstasjes/ ... tasje.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze gebruik ik als ik bijv. met de honden op stap ga met de bus etc, toch makkelijk een paar snoepjes bij de hand, maar niet zo ontzettend opvallend.

Het tasje wat Tallie / Hilde noemt, heb ik ook nog steeds op mijn verlanglijstje staan. Lijkt me ook erg handig.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Persoonlijk vind ik het geen gezicht als iemand met een bungelend tasje in de ring loopt tijdens het showen.
Zelf had ik altijd gewoon wat lekkers in mijn broekzak, of had ik een bodywarmer of jasje aan met zakken waar iets lekkers in kon.
Als je dan toch een heuptasje wilt gebruiken, dan zou ik niet zo'n speciaal beloningstasje nemen maar een gewoon (nep)leren heuptasje wat je op de markt of bij een lederwarenwinkel kunt kopen.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik heb gewoon een heuptasje van Kipling
Marieke*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marieke* »

LongFields schreef:Persoonlijk vind ik het geen gezicht als iemand met een bungelend tasje in de ring loopt tijdens het showen.
Zelf had ik altijd gewoon wat lekkers in mijn broekzak, of had ik een bodywarmer of jasje aan met zakken waar iets lekkers in kon.
Als je dan toch een heuptasje wilt gebruiken, dan zou ik niet zo'n speciaal beloningstasje nemen maar een gewoon (nep)leren heuptasje wat je op de markt of bij een lederwarenwinkel kunt kopen.
Oeps, het is voor het showen. Dan sluit ik me bij Suzanne aan. Bij het showen nooit een heuptasje oid. gedragen, vind ik ook geen gezicht. Inderdaad gewoon wat lekkers in de zakken van de broek of jasje.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”