Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Poedelvrouwtje stelt zich voor, hi y'all!
Moderator: moderatorteam
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
Re: Poedelvrouwtje stelt zich voor, hi y'all!
Welkom, leuk poedeltjes!! 

- Poedelvrouwtje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): middenslag poedel: Zoeper
- Aantal honden: 1
Look who's here!

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Op puppybezoek? Veel plezier met de voorpret 

- Poedelvrouwtje
- Vaste gebruiker
Nee ze woont nu bij ons 

Dat hondje uit Duitsland? Waarvan je een paar dagen terug zei dat je haar over 1,5 week, als ze 7 weken was, zou ophalen? Dus als ik goed reken, is ze nu koud 6 weken? Nou, gefeliciteerd ermee, je hebt inderdaad duidelijk geen haast gehad 

- meetjewrc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am staff
Pitbull
Fila brasileiro - Aantal honden: 0
- Contacteer:
pitjes gaan ook vaak met 6 weken de deur uit....omdat ze vaak ruzie maken met de rest, maar bij mij was t 8 weken en niet eerder!
Ik vind ze nog echt baby's met 6 weken....
Geniet van je hondje
Ik vind ze nog echt baby's met 6 weken....
Geniet van je hondje
- Poedelvrouwtje
- Vaste gebruiker
Uhhhhh Huh?! Doe even normaal en lees alles nog eens na. Jezus wat is het gros hier idioot wantrouwend. Alsof alleen JIJ (of dat andere volk van hetzelfde slag) het beste wil en de rest ach vast niet.
Ze is GEEN 6 weken. En op jouw onbeschofte reactie reageer ik verder niet meer.
@meetjewrc: ze is 7 weken geweest hoor, mama was ze beu en ik (en anderen met mij) vinden tussen 7 en 8 wkn juist een fijne leeftijd. Ze was/is er zelf ook zonder meer gewoon aan toe.
@meetjewrc: ze is 7 weken geweest hoor, mama was ze beu en ik (en anderen met mij) vinden tussen 7 en 8 wkn juist een fijne leeftijd. Ze was/is er zelf ook zonder meer gewoon aan toe.
Kijk je eigen berichtengeschiedenis erop na en tel het uit
Maar goed, prima als ze "er aan toe is"...
"Volk van hetzelfde slag". Ben benieuwd over wie je het dan hebt

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Lemuria schreef:Kijk je eigen berichtengeschiedenis erop na en tel het uit![]()

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Oohhhh ik wil ook weer puppen. Hopelijk aankomend jaar een nestje waar er 1 of 2 poedelkes van blijven lopen.Poedelvrouwtje schreef:Uhhhhh Huh?! Doe even normaal en lees alles nog eens na. Jezus wat is het gros hier idioot wantrouwend. Alsof alleen JIJ (of dat andere volk van hetzelfde slag) het beste wil en de rest ach vast niet.

vanaf 7 weken mag , niets mis mee.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Veel plezier met je zwarte wollebolleke.
Heb je nu ook een naam?

Heb je nu ook een naam?

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij en Bosnische herder
Ik begrijp uit andere posts ook dat de pup 7 weken is, hoor
En dan vinden sommigen het blijkbaar alsnog te vroeg..?
Mijn hond was op de dag af 7 weken toen ik hem haalde. En zijn moeder was me dankbaar
Verder had ik het idee dat hij eraan toe was, maar misschien had een ander dat niet gevonden. Boeiend. Het is nu in elk geval een zelfverzekerde, maar heel beleefde hond.
Hoe dan ook, heel veel plezier met de krullenbol!

Mijn hond was op de dag af 7 weken toen ik hem haalde. En zijn moeder was me dankbaar

Verder had ik het idee dat hij eraan toe was, maar misschien had een ander dat niet gevonden. Boeiend. Het is nu in elk geval een zelfverzekerde, maar heel beleefde hond.
- Poedelvrouwtje
- Vaste gebruiker
Lemuria schreef:Kijk je eigen berichtengeschiedenis erop na en tel het uit![]()
Waar jij kan vinden dat ze krap 6 weken is, is mij een raadsel. Zeker omdat ze, nou ja, het niet is. Maar kennelijk weet jij veel meer van mij, mijn keuzes en mijn hond dan ik.Echter we halen de pup waarschijnlijk met ruim 7 weken (..)
Ruziezoekerig forumvolk dat zichzelf een half God vindt op het gebied van honden en verder geen mens vertrouwt en van het slechtste uitgaan."Volk van hetzelfde slag". Ben benieuwd over wie je het dan hebt
Het is een gezond pup van ruim 7 weken oud van een prima afkomst. Wat jouw probleem is, is mij een raadsel. Ze komt niet van een broodfokker, ik heb er een normale prijs voor betaald. Als je iedereen zo wil schofferen die zo (?) aan een hond van ruim 7 weken komt ga je een leuke dag hebben hier op het forum. Richt je pijlen lekker op de mensen die inderdaad te jonge pups uit puppyfarms halen want dit is totaal zinloos. Ik heb werkelijk niks tegen de wet of tegen normaal gezonde verstand in gedaan.
- Poedelvrouwtje
- Vaste gebruiker
Zoeper, als in het Duitse woord Super! Maar we schrijven het maar fonetischYeufke schreef:Veel plezier met je zwarte wollebolleke.![]()
Heb je nu ook een naam?

- Poedelvrouwtje
- Vaste gebruiker
Dankjewel Alex, we genieten volop!Alex schreef:Ik begrijp uit andere posts ook dat de pup 7 weken is, hoor![]()
Mijn hond was op de dag af 7 weken toen ik hem haalde. En zijn moeder was me dankbaar![]()

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij en Bosnische herder
Verder zou ik me niet zo op de kast laten jagen
Je krijgt straks op straat vast ook allemaal "goedbedoelde adviezen". Gewoon bedanken voor de tips en doorlopen. Andermans wantrouwen is niet jouw probleem.

Je krijgt straks op straat vast ook allemaal "goedbedoelde adviezen". Gewoon bedanken voor de tips en doorlopen. Andermans wantrouwen is niet jouw probleem.
- Poedelvrouwtje
- Vaste gebruiker
Je hebt helemaal gelijk, wil alleen niet dat mensen hier haar vage verhaal lezen en mij voortaan zien als een of andere vage Harry met een gammele pup uit de schuur van een broodfokkerAlex schreef:Verder zou ik me niet zo op de kast laten jagen![]()

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising husky/herder
Ik snap de verwarring wel. Jij schreef eerder dat jullie haar rond de 21ste zouden halen, én je schreef dat je haar zou halen met ruim 7 weken. Aangezien het nu de 15e is klinkt 't dan inderdaad of de pup geen 7 maar ruim 6 weken is. Ik vind je wel heel erg aanvallend reageren, iedereen kan een interpretatiefout maken en er zijn genoeg mensen die wél een pup meenemen die te jong is 'want de fokker zei dat het wel kon.' Om mensen dan gelijk te bestempelen als ruziezoekers en 'halve God' is nou ook niet echt vriendelijk te noemen. Als je gewoon normaal schrijft dat de pup wél 7 weken is dan ziet niemand je ineens als stompzinnige broodfoksupporter hoor, daar hoef je anderen heus niet voor te gaan beledigen.
Verder: heel veel plezier met jullie pupje, en uiteraard horen daar héél veel foto's bij!

Verder: heel veel plezier met jullie pupje, en uiteraard horen daar héél veel foto's bij!

- Poedelvrouwtje
- Vaste gebruiker
Zelfs nadat ik haar op haar fout wijs emmert ze door, ja je kan je vergissen maar dan zeg je 'oeps sorry!'. Plus, feit blijft dat ik het andere topic heel duidelijk aangaf hoe oud ze is, dat staat er kennelijk niet gezien de reactie. Intussen word ik beschuldigd van dierenmishandeling, joepie, wie wordt er nu eigenlijk beledigd..? Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, denk ik maar.DaniBanani schreef:Ik snap de verwarring wel. Jij schreef eerder dat jullie haar rond de 21ste zouden halen, én je schreef dat je haar zou halen met ruim 7 weken. Aangezien het nu de 15e is klinkt 't dan inderdaad of de pup geen 7 maar ruim 6 weken is. Ik vind je wel heel erg aanvallend reageren, iedereen kan een interpretatiefout maken en er zijn genoeg mensen die wél een pup meenemen die te jong is 'want de fokker zei dat het wel kon.' Om mensen dan gelijk te bestempelen als ruziezoekers en 'halve God' is nou ook niet echt vriendelijk te noemen. Als je gewoon normaal schrijft dat de pup wél 7 weken is dan ziet niemand je ineens als stompzinnige broodfoksupporter hoor, daar hoef je anderen heus niet voor te gaan beledigen.![]()
Er staat trouwens dat ik haar éérder zou gaan halen en dat ze dan dus 7 weken zou zijn ipv 8, volgens mij staat dat er zelfs heel duidelijk.
- kaatje888
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
Maak je niet druk, laat het.Poedelvrouwtje schreef:Zelfs nadat ik haar op haar fout wijs emmert ze door, ja je kan je vergissen maar dan zeg je 'oeps sorry!'. Plus, feit blijft dat ik het andere topic heel duidelijk aangaf hoe oud ze is, dat staat er kennelijk niet gezien de reactie. Intussen word ik beschuldigd van dierenmishandeling, joepie, wie wordt er nu eigenlijk beledigd..? Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, denk ik maar.DaniBanani schreef:Ik snap de verwarring wel. Jij schreef eerder dat jullie haar rond de 21ste zouden halen, én je schreef dat je haar zou halen met ruim 7 weken. Aangezien het nu de 15e is klinkt 't dan inderdaad of de pup geen 7 maar ruim 6 weken is. Ik vind je wel heel erg aanvallend reageren, iedereen kan een interpretatiefout maken en er zijn genoeg mensen die wél een pup meenemen die te jong is 'want de fokker zei dat het wel kon.' Om mensen dan gelijk te bestempelen als ruziezoekers en 'halve God' is nou ook niet echt vriendelijk te noemen. Als je gewoon normaal schrijft dat de pup wél 7 weken is dan ziet niemand je ineens als stompzinnige broodfoksupporter hoor, daar hoef je anderen heus niet voor te gaan beledigen.![]()
Er staat trouwens dat ik haar éérder zou gaan halen en dat ze dan dus 7 weken zou zijn ipv 8, volgens mij staat dat er zelfs heel duidelijk.
Wees blij met je pup, en plaats hier veel foto`s !!

In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Laat je niet gek maken hoor, 7 wk is een prima leeftijd om een pup uit een nest te halen. Veel plezier met je kleine zwarte bolletje!
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ik vind daar ook helemaal niks geks aan, als ik een pup wil wil ik hem ook graag rond die tijd.
bovendien mogen ze met 7 weken weg, het is niet alsof dat pupke veel te jong uit het nest gehaald wordt.
ik snap echt het probleem niet
bovendien mogen ze met 7 weken weg, het is niet alsof dat pupke veel te jong uit het nest gehaald wordt.
ik snap echt het probleem niet

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- Roompie
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising husky/herder
Laat je niet zo opfokken joh. Er is echt niemand die denkt dat jij je pup mishandelt. Echt niet nodig om zo in de verdediging te schieten, het is niks meer dan een misverstand en volgens mij is voor iedereen duidelijk dat dit een leuke, gezonde pup is die in een hartstikke leuk huisje terecht is gekomen.Poedelvrouwtje schreef:
Zelfs nadat ik haar op haar fout wijs emmert ze door, ja je kan je vergissen maar dan zeg je 'oeps sorry!'. Plus, feit blijft dat ik het andere topic heel duidelijk aangaf hoe oud ze is, dat staat er kennelijk niet gezien de reactie. Intussen word ik beschuldigd van dierenmishandeling, joepie, wie wordt er nu eigenlijk beledigd..? Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, denk ik maar.

- Poedelvrouwtje
- Vaste gebruiker
Waar het uiteindelijk om gaat:

Zoeper vindt het ook allemaal nodeloos vermoeiend:

Zoeper vindt het ook allemaal nodeloos vermoeiend:

- Bishy
- Zeer actief
Wat een heerlijke krullebol 

- Poedelvrouwtje
- Vaste gebruiker
Ja ze is echt een schatje! Niet erg fotogeniek binnenshuis door al het zwart maar genieten doe je eigenlijk toch beter zónder camera in je hand hè