Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Cozy Cave
Moderator: moderatorteam
-
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Galgo's
Teckels - Aantal honden: 4
Cozy Cave
Hoi allemaal,
Ik zie ze steeds meer en meer langskomen op Facebook en ik vroeg me af of er hier mensen zijn met ervaring met de Cozy Cave van Snoozer? Als je googled vind je ze bij Joekelz (ook direct de goedkoopste als ik het allemaal goed bekeken heb), volgens mij zijn ze pas sinds kort te krijgen in Nederland.
Wat vinden jullie honden ervan?
Groetjes,
Kim
Ik zie ze steeds meer en meer langskomen op Facebook en ik vroeg me af of er hier mensen zijn met ervaring met de Cozy Cave van Snoozer? Als je googled vind je ze bij Joekelz (ook direct de goedkoopste als ik het allemaal goed bekeken heb), volgens mij zijn ze pas sinds kort te krijgen in Nederland.
Wat vinden jullie honden ervan?
Groetjes,
Kim
- kawa2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckels
- Aantal honden: 2
Re: Cozy Cave
zo'n ding dus

ik vind het veel geld 60 dollar, voor een hondenmand ding.
maar ik denk dat ze het hier wel leuk zullen vinden

ik vind het veel geld 60 dollar, voor een hondenmand ding.
maar ik denk dat ze het hier wel leuk zullen vinden

-
- geregistreerd lid
Ze zijn niet goedkoop inderdaad..., maar schijnbaar is het wel erg goede kwaliteit (ook uitwasbaar enzo).
@Nanna: Ja, daarom denk ik ook dat het een hit wordt, ik heb allemaal van die kortharigen en daar komt nog bij dat teckels van een holletje houden natuurlijk
@Nanna: Ja, daarom denk ik ook dat het een hit wordt, ik heb allemaal van die kortharigen en daar komt nog bij dat teckels van een holletje houden natuurlijk

- MirjamV
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Ik denk dat die van mij dat helemaal geweldig zou vinden, het is een echte kou kleum. Maar ik vind het wel een hoop geld.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
daar hoef ik niet mee aan te komen hier denk ik, mevrouw vindt het al snel warm 

- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
- kawa2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckels
en voor de kleinere honden kun je natuurlijk ook gaan voor de katten uitvoering

scheelt ook nogal in prijs

scheelt ook nogal in prijs

-
- geregistreerd lid
Ik vind deze juist zo leuk omdat ze in een grote maat te krijgen zijn, ik heb 3 galgo's namelijk
Zelf maken kan ik ook niet, maar laten maken voor 20 euro klinkt heel verleidelijk, hoewel ik me dat echt bijna niet kan voorstellen, zo goedkoop. De grootste is 115 cm doorsnede, dat is toch een flink kussen!

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
- Aantal honden: 3
Op ebay zijn ze al weer veel goedkoper.
Maar er zijn genoeg van dit soort dingen te koop. Dat is dan alleen een soort slaapzak, zonder het kussen dus. Scheelt erg veel in prijs en net zo handig.
Daar zou ik voor gaan. Al zal maatje 'flinke weimaraner' lastig worden. Ik weet wel zeker dat Ysthar het geweldig zou vinden.
Maar er zijn genoeg van dit soort dingen te koop. Dat is dan alleen een soort slaapzak, zonder het kussen dus. Scheelt erg veel in prijs en net zo handig.
Daar zou ik voor gaan. Al zal maatje 'flinke weimaraner' lastig worden. Ik weet wel zeker dat Ysthar het geweldig zou vinden.
-
- geregistreerd lid
Volgens mij is het via Ebay erg duur om te verzenden naar Nederland (want je hebt dan ook te maken met invoerrechten). De slaapzakken ken ik, maar ik verwacht dat mijn honden daar niet in zouden gaan, omdat het niet open staat. En die verwende beesten van mij gaan nergens liggen waar het hard is...kleine2758 schreef:Op ebay zijn ze al weer veel goedkoper.
Niemand hier die er al eentje heeft...?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Nee, maar Fien zou het super vinden, zeker weten!
Marleen maakt mijn hondenkussens.
*gaat mailen
Marleen maakt mijn hondenkussens.
*gaat mailen
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Klopt, ik maak een variant die in ieder formaat verkrijgbaar is
[url=http://www.FleeceHondenspeeltjes.%20nl/snugglebags]Klik[/url]

-
- Zeer actief
Mijn oma is voor mij nu een eigen gemaakte versie aan het maken. Als hij af is zal ik hem plaatsen.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
dat gaat hem niet worden hier... net een pluchen woondeken van mp geplukt voor Xena dat vind ze geweldig...
maar ja... nu nog eentje erbij voor als deze in de was zit, maar ze zijn er amper of erg duur!
maar ja... nu nog eentje erbij voor als deze in de was zit, maar ze zijn er amper of erg duur!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Zamunda
- Zeer actief
Oh mijn god, díe moet ik hebben
!!!
Ik heb met Safari zitten denken en puzzelen over een slaapzak die open zou kunnen blijven staan en een lapje aan de (onder)voorzijde had zodat mijn moppie er makkelijker in zou kunnen komen. Het openstaan ging niet lukken en ik zie het dan niet voor me dat piep er zelf in zou komen. Maar dit..... dit is het!
Hmmm, nu nog bedenken welke maat het moet zijn en dan nóg een tijdje nadenken. Misschien valt er wat te frutselen
. Want het is wel een bom duiten dat ding
.
Maar potdomme, wat zou mijn prinsesje daar graag in liggen
.

Ik heb met Safari zitten denken en puzzelen over een slaapzak die open zou kunnen blijven staan en een lapje aan de (onder)voorzijde had zodat mijn moppie er makkelijker in zou kunnen komen. Het openstaan ging niet lukken en ik zie het dan niet voor me dat piep er zelf in zou komen. Maar dit..... dit is het!
Hmmm, nu nog bedenken welke maat het moet zijn en dan nóg een tijdje nadenken. Misschien valt er wat te frutselen

Maar potdomme, wat zou mijn prinsesje daar graag in liggen

Je kunt ook gewoon een kleine reisbench nemen, daar creëer je ook een holletje mee.
- Zamunda
- Zeer actief
Dat is verre van hetzelfde en hier is dat niet afdoende hoor. Dekentje moet direct op de hond, anders is het te koudNeeltje schreef:Je kunt ook gewoon een kleine reisbench nemen, daar creëer je ook een holletje mee.

-
- geregistreerd lid
Mijn galgo's moeten dan ook in een hele grote bench met een doek eroverheen enzo... En laat ik nou net honden hebben die heel erg niet in een bench willen...Neeltje schreef:Je kunt ook gewoon een kleine reisbench nemen, daar creëer je ook een holletje mee.
- *Silvia*
- Zeer actief
Heb er van de week toevallig ook 1 besteld voor Reeva die ligt altijd onder een kussen of deken te slapen dus denk dat ze dit ook wel heel erg lekker gaat vinden.
Ook bij Joekelz kan niet wachten tot het half december is en dat ding binnen komt
Ook bij Joekelz kan niet wachten tot het half december is en dat ding binnen komt

-
- geregistreerd lid
Wat leuk! Ik ben benieuwd naar de foto's*Silvia* schreef:Heb er van de week toevallig ook 1 besteld voor Reeva die ligt altijd onder een kussen of deken te slapen dus denk dat ze dit ook wel heel erg lekker gaat vinden.

-
- geregistreerd lid
Ook mooi!M@rleen schreef:Klopt, ik maak een variant die in ieder formaat verkrijgbaar is[url=http://www.FleeceHondenspeeltjes.%20nl/snugglebags]Klik[/url]

-
- geregistreerd lid
Ik heb mijn Cozy Cave in huis 

Mijn hondjes moeten nog een beetje wennen, maar als ze er eenmaal in liggen, dan komen ze er ook niet meer uit <3

Mijn hondjes moeten nog een beetje wennen, maar als ze er eenmaal in liggen, dan komen ze er ook niet meer uit <3
- *Silvia*
- Zeer actief
Oh die ligt al lekker, ik zit nog op de cave te wachten , hoopt het zaterdag binnen te krijgen maar helaas...
-
- Zeer actief
Ow hier de onze! Nouja improvisatie Kussen

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat stofje heb ik ook, geweldigDjoysDesignz schreef:Ow hier de onze! Nouja improvisatie Kussen