Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat zijn ze eigenlijk toch een beetje raar..

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Wat zijn ze eigenlijk toch een beetje raar..

Ongelezen bericht door thom »

Hebben jullie dieren ook vreemde gewoontes ?
Ari heeft de neiging, zeg maar drang, als hij op de bank gaat liggen er eerst een kussen af te meppen, daarna gaat hij heerlijk met zijn kop op het overgebleven liggen pitten, maar ook dit kussen moet echt de bank af, dan wil hij spelen en kroelen, valt met zijn kop op schoot weer lekker in slaap. Om vervolgens op de kussens op de grond te gaan liggen spelen/slapen. Gek jong toch ?
Afbeelding
Anoukk
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Border Collie

Re: Wat zijn ze eigenlijk toch een beetje raar..

Ongelezen bericht door Anoukk »

Flin word dol bij haar eten (janken, springen en rennen en vanaf de bank toekijken hoe ik een flinke scheut water door haar kvv gooi) Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt (zie wel vaker enthousiaste honden maar als ze de kans krijgt zit ze op het aanrecht!) Het begint overigens al de avond ervoor wanneer ik de kvv uit de vriezer haal om te ontdooien.
Flin is niet alleen mijn hond, ze is ook mijn maatje en we zijn samen een team \\
Drazic
Zeer actief
Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Drazic »

Hier volkomen normale honden gelukkig. :engel:
Al heeft Bros wel 1 kleine afwijking als hij zenuwachtig word of iets gaat niet snel genoeg naar zijn zin.
Dan gaat hij hele rare geluidjes produceren, van pup geluidjes tot zachtjes piepen heel ongeduldig typje
En tapdansen als hij eten krijgt net of hij een Kür op Muziek aan het doen is.

:hmmm: dat zijn dus al 2 afwijkingen.
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Izzy laat zich moedwillig aftuigen door m'n jongste kat :hmmm:
cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar

Ongelezen bericht door cornelia »

Ik denk dat wij hier samen vreemde gewoontes hebben. B.v. als ik 's morgens mijn schoenen aantrek gaat hij met de pantoffels heen en weer rennen, een soort zelfbedachte apporteer oefening. Pakt pantoffel, vliegt naar de achterdeur en weer terug naar de gang (waar ik op de trap zit) Gaat keurig voor me zitten en dan moet ik "los" zeggen en vervolgens hoe knap hij is. Daarop volgt de herhaling. Hij is erg gevoelig voor komplimenten :wink:

Als we later na de wandeling thuis komen drink ik koffie en hangt hij over mijn schoot. Achterpoten op de grond, buik over de leuning en borst op schoot. Soms valt hij zo een beetje in slaap. Ietwat :piew: misschien maar ach.........
Afbeelding
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Ik heb een steigerhouten bed met planken aan de zijkant die zo'n 15 a 20 cm boven de grond eindigen. Manu heeft onder mijn bed zijn eigen "cave". Hij schuift zichzelf eronder, slaakt een diepe zucht en gaat liggen snurken. Vooral als hij moe is. Als hij eronder vandaan komt lijkt het net een zieke zeehond met heel veel gekreun, geschuif en gekrabbel over mijn gladde laminaatvloer.
Verder is hij heel normaal :mrgreen:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Mojo slaapt het liefst bovenop zijn bench, daar had ik een keer een van zijn kleden op liggen om te drogen na een wasbeurt, en niet weggehaald. Toen had hij door dat hij daar ook op kon liggen en tegenwoordig is bovenop de bench zijn favoriete plekje.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”