Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Labrador doodgebeten in Katwijk ZH
Moderator: moderatorteam
- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
Re: Labrador doodgebeten in Katwijk ZH
Ik heb het al eerder gezegd, maar van mij mogen ze al dat type honden verbieden, of de duitse regels erop zetten (muilkorven, extra hoge belasting etc). Echt wat een onbenullen lopen er toch mee. Heel spijtig voor de mensen die wel verantwoordelijk met dergelijke honden omgaan.
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 1
Vreselijk!! Ben er gewoon misselijk van. Wat een trauma moet dat baasje van die labrador hebben. Er is geen straf hoog genoeg voor de eigenaar van die 6 honden. 

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Jeetje ik hoor net dat dit al hun 4e incident was.
Deze Labrador was pas 3 maanden oud

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ach jezus, een pup nog...Manu schreef:Jeetje ik hoor net dat dit al hun 4e incident was.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 2
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Nou dit is geen "dommigheid" meer te noemen hoor. Hij is meerdere malen gewaarschuwd dat dat wat hij doet (de honden allen los) eens een keer fout gaat en dan krijg je volop de wind van voren of pb's die niet mis zijn. Want "de godenzoon"(zoals hij zichzelf wel eens noemde) is de enige die "dit" kan met zijn "pack" en niemand kan hem ooit evenaren.Nanna schreef:Dommigheid. Je wilt niet weten hoeveel van dit soort lui verregaand dom zijn, tegen randdebiliteit aan. Tel daarbij het kleine plassertjessyndroom op en één en één is twee.
Ik ben blij dat ik geen goedwillende en verantwoordelijke pitbullbaas ben want je wordt, dankzij dat soort idioten, toch maar weer mooi met de nek aangekeken.
Plaatst foto's met kettingen om de nek, daar zet jij je motor nog niet eens mee vast zo groot en dik

Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Ik heb een foto gezien van de roedel. Er hangen enorme kettingen om die nekken. Zo te zien allemaal Staffords.
Zo zonde dit
Zo zonde dit

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
In de berichtgeving las ik dat de eigenaresse weer op vrije voeten gesteld was, dus dan zou het toch om een vrouwelijke eigenaar gaan?smoekie schreef:Nou dit is geen "dommigheid" meer te noemen hoor. Hij is meerdere malen gewaarschuwd dat dat wat hij doet (de honden allen los) eens een keer fout gaat en dan krijg je volop de wind van voren of pb's die niet mis zijn. Want "de godenzoon"(zoals hij zichzelf wel eens noemde) is de enige die "dit" kan met zijn "pack" en niemand kan hem ooit evenaren.Nanna schreef:Dommigheid. Je wilt niet weten hoeveel van dit soort lui verregaand dom zijn, tegen randdebiliteit aan. Tel daarbij het kleine plassertjessyndroom op en één en één is twee.
Ik ben blij dat ik geen goedwillende en verantwoordelijke pitbullbaas ben want je wordt, dankzij dat soort idioten, toch maar weer mooi met de nek aangekeken.
Plaatst foto's met kettingen om de nek, daar zet jij je motor nog niet eens mee vast zo groot en dik
- iones
- Zeer actief
Wat verschrikkelijk moet dat zijn geweest. Die arme hond, wat zal ze gegild en gejoekerd hebben. Dat gaat dwars door je ziel heen. En dan is de eigenaar slechts naar huis gestuurd met een proces verbaal. Niet te geloven.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik denk dat als er een hond werd doodgebeten door een van mijn honden, ik hem niet meer in huis zou kunnen/willen hebben.
Ik denk niet dat ik dat zou trekken, die wetenschap en dat die hond dan gezellig op de bank ligt.
Onbegrijpelijk (voor mij in elk geval) hoe makkelijk mensen hier als eigenaar mee omgaan.
Ik denk niet dat ik dat zou trekken, die wetenschap en dat die hond dan gezellig op de bank ligt.
Onbegrijpelijk (voor mij in elk geval) hoe makkelijk mensen hier als eigenaar mee omgaan.
- danifa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
afgrijselijk voor de lab en wat een nachtmerrie voor de eigenaren.
En inderdaad, deze eigenaar zou een verbod moeten krijgen op het houden van dieren.
Dit was geen dommigheid maar grootheidswaanzin. Meneer met zijn 100% controle.
Alleen zo jammer dat daar altijd een ander de dupe van moet zijn.
En inderdaad, deze eigenaar zou een verbod moeten krijgen op het houden van dieren.
Dit was geen dommigheid maar grootheidswaanzin. Meneer met zijn 100% controle.
Alleen zo jammer dat daar altijd een ander de dupe van moet zijn.
-
- Actief
Ik zou als ik daar woonde standaard met een loden pijp op zak lopen,je zou ze maar tegenkomen...
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Nee, ik denk ook niet dat ik mijn hond dan nog zou durven en willen aankijken.Marjoleine schreef:Ik denk dat als er een hond werd doodgebeten door een van mijn honden, ik hem niet meer in huis zou kunnen/willen hebben.
Inderdaad onbegrijpelijk, dat ben ik helemaal met je eens.
- smoekie
- Zeer actief
Zal zijn vriendin wel geweest zijn al betwijfel ik het eerlijk gezegd. Aan de hand van de reacties die ik gelezen heb. Waaronder die van de broer van de vrouw waar die lab van was hebben ze het over "de eigenaar" ipv "eigenaresse. Maar zou kunnen hoor dat zij ze dit keer uitgelaten heeft.LongFields schreef:In de berichtgeving las ik dat de eigenaresse weer op vrije voeten gesteld was, dus dan zou het toch om een vrouwelijke eigenaar gaan?smoekie schreef:Nou dit is geen "dommigheid" meer te noemen hoor. Hij is meerdere malen gewaarschuwd dat dat wat hij doet (de honden allen los) eens een keer fout gaat en dan krijg je volop de wind van voren of pb's die niet mis zijn. Want "de godenzoon"(zoals hij zichzelf wel eens noemde) is de enige die "dit" kan met zijn "pack" en niemand kan hem ooit evenaren.Nanna schreef:Dommigheid. Je wilt niet weten hoeveel van dit soort lui verregaand dom zijn, tegen randdebiliteit aan. Tel daarbij het kleine plassertjessyndroom op en één en één is twee.
Laatst gewijzigd door smoekie op 16 dec 2014 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- iones
- Zeer actief
één zo´n hond kun je misschien nog wegkrijgen, maar 6... kansloos. Je zou nooit je hond daartegen kunnen beschermen. Waarom moeten ze er dan ook 6 op na houden??????
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Het kan ook zijn dat het bericht waar ik aan refereerde niet helemaal juist is en het de eigenaar moest zijn ipv eigenaresse.smoekie schreef:Zal zijn vriendin wel geweest zijn al betwijfel ik het eerlijk gezegd. Aan de hand van de reacties die ik gelezen heb. Waaronder die van de broer van de vrouw waar die lab van was hebben ze het over "de eigenaar" ipv "eigenaresse. Maar zou kunnen hoor.LongFields schreef:In de berichtgeving las ik dat de eigenaresse weer op vrije voeten gesteld was, dus dan zou het toch om een vrouwelijke eigenaar gaan?smoekie schreef:Nou dit is geen "dommigheid" meer te noemen hoor. Hij is meerdere malen gewaarschuwd dat dat wat hij doet (de honden allen los) eens een keer fout gaat en dan krijg je volop de wind van voren of pb's die niet mis zijn. Want "de godenzoon"(zoals hij zichzelf wel eens noemde) is de enige die "dit" kan met zijn "pack" en niemand kan hem ooit evenaren.Nanna schreef:Dommigheid. Je wilt niet weten hoeveel van dit soort lui verregaand dom zijn, tegen randdebiliteit aan. Tel daarbij het kleine plassertjessyndroom op en één en één is twee.
Hoe dan ook een zeer trieste zaak.
Moest gelijk aan jou denken Thom. Komt toch alles weer boven denk ik.thom schreef:Wat vreselijk voor de hond en eigenaar.![]()
Zit het met dik kippenvel te lezen.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Deze meneer zou ik tot aan de Hoge raad of wat dan ook blijven achtervolgen als het kon. Net zolang tot hij een boete van hier tot Tokio moest betalen of anderszins megazwaar bestraft werd.Manu schreef:Jeetje ik hoor net dat dit al hun 4e incident was.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Het gaat om een man die zichzelf ziet als Cesar 2 en zelfs na dit incident beweert dat niemand met honden kan wat hij kan.
Zijn vrouw of vriendin was met de honden toen het gebeurde, hij was er zelf niet bij. Anders was dit natuurlijk nooit gebeurd
Hij heeft blijkbaar zelfs 7 honden en is meerdere keren gewaarschuwd. Plus het feit dat een van zijn honden dus al eerder een hond doodgebeten heeft.
Naar ik begrijp is dat menig hondeneigenaar in Katwijk al een goed rondje omliep bij het zien van deze roedel.
Zijn vrouw of vriendin was met de honden toen het gebeurde, hij was er zelf niet bij. Anders was dit natuurlijk nooit gebeurd

Hij heeft blijkbaar zelfs 7 honden en is meerdere keren gewaarschuwd. Plus het feit dat een van zijn honden dus al eerder een hond doodgebeten heeft.
Naar ik begrijp is dat menig hondeneigenaar in Katwijk al een goed rondje omliep bij het zien van deze roedel.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Klopt inderdaad.Sterre schreef:Moest gelijk aan jou denken Thom. Komt toch alles weer boven denk ik.thom schreef:Wat vreselijk voor de hond en eigenaar.![]()
Zit het met dik kippenvel te lezen.

- smoekie
- Zeer actief
Heel triest. Vooral als je je bedenkt dat ze meer dan eens zijn gewaarschuwd dat dit ooit kon gebeuren, maar beide de kop in het zand steken want dat gebeurt hen niet. Zij valt nog wel mee, maar hij is gewoon een grote hufter 1e klas. Dat is er echt 1 waar je lekker ver weg bij moet blijven. Anderen uitschelden als ze aangeven hun hond niet los te laten juist vanwege het feit dat het eens fout kan gaan hoe "lief" de hond ook is en hen neersabelen omdat ze de kennis en ervaring niet hebben die hij heeft en het hem met zijn roedel noooooooit zal gebeurenLongFields schreef:Het kan ook zijn dat het bericht waar ik aan refereerde niet helemaal juist is en het de eigenaar moest zijn ipv eigenaresse. Hoe dan ook een zeer trieste zaak.

Dikke vriendjes met Anniek Winters blijkbaar

En de arrogantie die er vanaf druipt. Deze man heeft niets geleerd.

- iones
- Zeer actief
Maar de eigenaren zijn er de eerdere keren kennelijk gewoon mee weggekomen. Niemand heeft druk op ze gelegd, er is kennelijk niet eerder politie bij te pas gekomen. Of de politie had in moeten grijpen en heeft zoals wel vaker weer verzaakt.
- smoekie
- Zeer actief
Volgens mij is er 1 keer eerder wat gebeurt waardoor er voor 1 van de honden een muilkorfgebod heeft (waar hij zich dan weer wél aan houd). Die 4x is denk ik dan ook weer "overdreven" en extra olie op het vuur (als dat al kan me dit) gooien.marian* schreef:Deze meneer zou ik tot aan de Hoge raad of wat dan ook blijven achtervolgen als het kon. Net zolang tot hij een boete van hier tot Tokio moest betalen of anderszins megazwaar bestraft werd.Manu schreef:Jeetje ik hoor net dat dit al hun 4e incident was.
Hoe dan ook mogen zij van mij beide behalve een flinke, zeer flinke boete een houdverbod voor de rest van hun leven.
Hij had een muilkorfplichtiones schreef:Maar de eigenaren zijn er de eerdere keren kennelijk gewoon mee weggekomen. Niemand heeft druk op ze gelegd, er is kennelijk niet eerder politie bij te pas gekomen. Of de politie had in moeten grijpen en heeft zoals wel vaker weer verzaakt.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
vast een domme vraag maar wie is anniek winters??Manu schreef:Dikke vriendjes met Anniek Winters blijkbaar
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
van dat...marian* schreef:Deze meneer zou ik tot aan de Hoge raad of wat dan ook blijven achtervolgen als het kon. Net zolang tot hij een boete van hier tot Tokio moest betalen of anderszins megazwaar bestraft werd.Manu schreef:Jeetje ik hoor net dat dit al hun 4e incident was.
en daarnaast zou ik hem op andere wijze ook achtervolgen...
Die zou na 3 maanden wensen dat hij me nooit tegengekomen was.
maar ja... Lab baasje zal wel de fatsoenlijkheid zelfe zijn die met een enorm trauma opgescheept zit
en Tokkie Tok krabt nog eens lekker aan zijn zak onderwijl een shaggie rollend.
Echt... het is toch een rare speling van het lot dat dit soort tokken nou eens niet tegen mede tokken aanlopen of zo, of
tegen bvb een Badr Hari die daar loopt met zijn poedel, of een Holleeder of ander verkeerd figuur..
Dat soort figuren weten wel raad met zulks..
Maar het is de brave lab baas die dit soort minkukels tegenkomt..
wat intens droevig dit verhaal...
voor de lab - van notabene 3 !!!!!!!!!! maanden en de eigenaren
Ik opteeer in dit soort gevallen trouwens gewoon voor openbare schandpalen hoor...
Niet iedereen hoeft massaal de ruiten in te gooien blah blah, maar naam en toenaam zouden fijn zijn..
Voor buurtbewoners bvb... etc etc
Je kunt maar gewaarschuwd zijn idd ...
- thom
- Zeer actief
- Contacteer: