Zie door de bomen het bos niet meer.
Ik had een föhn, maar die is door omstandigheden afgevoerd. Deze had ik voor mezelf, maar gebruikte ik nooit, tot ik Prana kreeg en bleek prima te werken om haar vacht droog en recht te föhnen. Was een vrij simpele, wat voor een precies dat weet ik niet meer. Ik heb vervolgens 2de hands een Remington gekocht, maar die bleef vrij koel en het drogen van de vacht duurde heel erg lang en na de derde keer föhnen hield hij er maar helemaal mee op.
Ik droog mijn eigen haar max 1x per jaar of zo, dus daar is het de moeite niet voor om een föhn aan te schaffen. Het gaat me er dus vooral om dat hij handig is om Prana droog te föhnen na het wassen en voor het trimmen. Nu zie ik in de trimspullen webshops föhnen en in de mensen webshops föhnen (Die vooral met heel veel hulpstukken die ik nooit gebruik) en prijzen van 20 euro tot ruim over de 100 euro.
Ik wil gewoon een fijne föhn die niet doorbrand als hij een poedelvacht droog moet blazen en niet al te zwaar is in mijn hand.
Heeft iemand tips voor enigszins betaalbare (tot max 60 euro) föhnen die prettig werken?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Föhn voor poedelvacht
Moderator: moderatorteam
- lieveheersbeestje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
- Aantal honden: 1
Föhn voor poedelvacht

------Groetjes Prana-----
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Föhn voor poedelvacht
Misschoen eens kijken bij de blowers.
klein ,compact ,sterk en goedkoop .
klein ,compact ,sterk en goedkoop .
Wat je zegt ben je zelfffff 

- lieveheersbeestje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
- Aantal honden: 1
Bedoel je de waterblazers? Op blowers kon ik zo niks vinden (t maatje en okdv, andere webwinkels als tips sta ik zeker ook voor open)

------Groetjes Prana-----
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Kijk eens bij trim.nl ja het zijn kleine waterblazers maar ook gelijk fóhn. Kun je hond ook mee schoon/droog blazen als hij thuiskomt vies/nat van de wandeling even achter op de stoep ..lieveheersbeestje83 schreef:Bedoel je de waterblazers? Op blowers kon ik zo niks vinden (t maatje en okdv, andere webwinkels als tips sta ik zeker ook voor open)
Wat je zegt ben je zelfffff