Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Floeboe wil geen hond in huis

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Floeboe wil geen hond in huis

Ongelezen bericht door clausipaus »

8)

Als er tegenwoordig een hond bij ons in huis is, wat nogal vaak gebeurt, komt floeboe in protest. Dan loopt floeboe de hele dag te mokken, ze gromt tegen alles en doet gemeen tegen de andere hond :pffff: Nou trekken die zich er niet zoveel van aan, maar ik erger me er dood aan. En ze begint nou ook zo raar te doen als ze bij andere mensen in huis is die een hond hebben.

Op mij komt het over alsof ze stront jaloers is, en ze wil haar spulletjes beschermen. :scheel:

Nou vroeg ik me af, hoe moet ik nou erop reageren, gewoon compleet negeren, of haar eens op der falie geven. Nou kan ik ook wel gewoon zeggen van, er komt geen andere hond meer in huis, maar het is goed met Floeboe, ik hoef niet mijn hele leven naar madams hand te zetten om het maar zo te zeggen. :?

Ow ja, zodra ze buiten is met die andere hond is er niks meer aan de hand, dan gaan ze spelen enzo. :roll:
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
Gast

Re: Floeboe wil geen hond in huis

Ongelezen bericht door Gast »

clausipaus schreef: Als er tegenwoordig een hond bij ons in huis is, wat nogal vaak gebeurt, komt floeboe in protest. Dan loopt floeboe de hele dag te mokken, ze gromt tegen alles en doet gemeen tegen de andere hond
Daar ga je met je plannen voor een 2e hond :mrgreen: ;)
clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door clausipaus »

hahahaha ja dat vind ik nog het meest schokkendst, die stomme floeboe grgrgr :twisted:

:mrgreen:
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”