Floortje schreef:ranetje schreef:Kitsune schreef:Verschrikkelijk! arm beestje.
Voor zulke hondenbezitters mogen ze van mij de doodstraf invoeren.....ik zie ze het liefst tussen 6 planken!
Denk dat deze eigenaars geen idee hebben van hoe het gesteld was met hun hondje.
Daarvoor hoef je alleen maar naar de "inrichting" van hun woning te kijken.
Ze hoeven van mij niet eens gestraft te worden.
Alleen wel uitkijken dat daar nooit meer een hondje komt.
Ik vraag me af of ze dat hondje vanaf pup hadden of misschien wel van straat opgeraapt met al twee kapotte achterpoten?
Met vervolgens geen idee wat ze er mee moesten.............
Nou inderdaad
Ik weet niet waar ik verdrietiger van word, dit soort nieuwsberichten of de reacties daarop.
De doodstraf…hoe kom je erbij?
Zeg dat wel, die mensen zullen ook niet echt lekker in hun vel zitten als ze de boel zo laten versloffen.
Ik kijk weleens naar die programma's over verzamelaars, jee dat is ook erg zeg, die mensen zien het geeneens meer dat die spullen niks meer waard of kapot zijn.
Volgens mij zijn die mensen echt helemaal de weg kwijt.
Als ik weer eens zo aflevering gezien heb ga ik gelijk eens bij mij in de kasten e.d. kijken om te wat dingen weg te gooien waar ik niks meer aan heb. Voordat mijn huis ook zo vol rotzooi ligt. Wij hebben een slaapkamertje over en daar staat ook veel zooi in, wat eigenlijk weg kan maar wat mijn man niet weg wilt doen, want stel je voor dat je het nog kan gebruiken. Het is niet te geloven hoeveel rommel mijn man kan maken.
Terwijl zijn auto spic en span is. Daar is hij heel erg zuinig op.

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.