Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zaterdag 24 januari 13.00 Nieuwjaarswandeling Scheveningen
Moderator: moderatorteam
- Niekie
- Zeer actief
- majelle
- Zeer actief
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
gewoon alles mee naar de training en dan gelijk doorSylvia schreef:Wij kijken nog even wat we doen.
Misschien dat we vanuit de training de hond(en) thuis halen en dan alsnog komen, we zullen dan de rest tegemoet lopen en terug mee oplopen.
Vidar mag toch nog niet zo'n end wandelen......
Maar dat hangt er vanaf hoelaat we klaar zijn met de training.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Tja, met Vidar is dat makkelijk. Die slaapt wel in de auto, maar Purdy gilt de hele boel bij elkaar als ze alleen in de auto zitcrutz schreef:gewoon alles mee naar de training en dan gelijk doorSylvia schreef:Wij kijken nog even wat we doen.
Misschien dat we vanuit de training de hond(en) thuis halen en dan alsnog komen, we zullen dan de rest tegemoet lopen en terug mee oplopen.

Groetjes Sylvia

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
agossieSylvia schreef:Tja, met Vidar is dat makkelijk. Die slaapt wel in de auto, maar Purdy gilt de hele boel bij elkaar als ze alleen in de auto zitcrutz schreef:gewoon alles mee naar de training en dan gelijk doorSylvia schreef:Wij kijken nog even wat we doen.

en inderdaad als ik van ver moest komen zou ik ook maar kort meelopen voor Umi,
denk nu zelfs dat ik of
haar thuis laat
of
met de auto kom en haar meeneem en een halfuurtje van te voren haar laat rennen, haar in de auto doe en dan met de 2 heren mee loop
in het laatste geval is ze korter alleen omdat er thuis ook niemand is en ik haar na afloop er gelijk weer ff uit kan halen, kan ze nog ff met Vidar spelen, die schelen toch maar 2 weken ofzo

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Vidar is van 4 september, helaas hebben wij dus niet de mogelijkheid eerder te komencrutz schreef:agossieSylvia schreef:Tja, met Vidar is dat makkelijk. Die slaapt wel in de auto, maar Purdy gilt de hele boel bij elkaar als ze alleen in de auto zitcrutz schreef:gewoon alles mee naar de training en dan gelijk doorSylvia schreef:Wij kijken nog even wat we doen.
Maar dat hangt er vanaf hoelaat we klaar zijn met de training.![]()
en inderdaad als ik van ver moest komen zou ik ook maar kort meelopen voor Umi,
denk nu zelfs dat ik of
haar thuis laat
of
met de auto kom en haar meeneem en een halfuurtje van te voren haar laat rennen, haar in de auto doe en dan met de 2 heren mee loop
in het laatste geval is ze korter alleen omdat er thuis ook niemand is en ik haar na afloop er gelijk weer ff uit kan halen, kan ze nog ff met Vidar spelen, die schelen toch maar 2 weken ofzo

Groetjes Sylvia

-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Ursula
- Zeer actief
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Ursula
- Zeer actief
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Ursula
- Zeer actief
Precies!!!M@ri@nne schreef:Dan kunnen de mensen die niet om 13 uur kunnen ook nog wat later binnenkomen.Ursula schreef:Ja, maar dan hoeven we niet naar 't strand, kunnen we ook naar de kroeg!M@ri@nne schreef:Zullen we dan maar allemaal de honden thuis laten?![]()

Life is great with a Molosser by your side!!!

- M@ri@nne
- Zeer actief
- Ursula
- Zeer actief
- M@ri@nne
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Ursula
- Zeer actief
Bono is zo'n kutverveel met andere honden, als ie eenmaal de pik op eentje heeft blijft ie aan de gang, tegenwoordig gaat Max 'm een handje helpen, dus ik heb daar geen zin meer in.Brigitte schreef:Dan ga ik niet, vind er geen hol aan om zonder hond mee te lopenUrsula schreef:Ik laat ze gewoon allebei thuis!Brigitte schreef:Ik loop ook niet zo gek ver met Alano of ik moet hem thuis laten. Ik kijk wel wat ik doe.
En misschien als 't slecht weer is blijf ik inderdaad lekker thuis bij de hondjes. Gaan wij lekker een ander strandje opzoeken

Life is great with a Molosser by your side!!!

-
- Zeer actief
Ja, dat is minder ja. Tank en Bono mochten elkaar ook al vanaf het begin niet heUrsula schreef:Bono is zo'n kutverveel met andere honden, als ie eenmaal de pik op eentje heeft blijft ie aan de gang, tegenwoordig gaat Max 'm een handje helpen, dus ik heb daar geen zin meer in.Brigitte schreef:Dan ga ik niet, vind er geen hol aan om zonder hond mee te lopenUrsula schreef:Ik laat ze gewoon allebei thuis!Brigitte schreef:Ik loop ook niet zo gek ver met Alano of ik moet hem thuis laten. Ik kijk wel wat ik doe.
En misschien als 't slecht weer is blijf ik inderdaad lekker thuis bij de hondjes. Gaan wij lekker een ander strandje opzoeken

- majelle
- Zeer actief
Ik neem alleen Bikkel mee, die kan ook niet zo ver, is pas 6 maanden en is altijd een beetje onder de indruk van een menigte, Tis niet zo'n held nl.
Ik heb nu toevallig ff verbinding met het internet dus ik ben hier niet zoveel te vinden.
Maar ik neem aan dat iedereen weet waar het gehouden wordt, 't zelfde als de vorige keren nordfolke line bij die enge witte molen.
Groetjes majelle
Oja wat spreken we af met hoelang lopen. Ik weet nog van twee jaar geleden dat we tever waren doorgelopen. Mensen schreven toen op het forum dat het handig was om een tijd af te spreken.
Ik loop een half uurtje heen en een half uurtje terug en wacht op de mensen die langer door lopen.
Ik heb nu toevallig ff verbinding met het internet dus ik ben hier niet zoveel te vinden.
Maar ik neem aan dat iedereen weet waar het gehouden wordt, 't zelfde als de vorige keren nordfolke line bij die enge witte molen.
Groetjes majelle
Oja wat spreken we af met hoelang lopen. Ik weet nog van twee jaar geleden dat we tever waren doorgelopen. Mensen schreven toen op het forum dat het handig was om een tijd af te spreken.
Ik loop een half uurtje heen en een half uurtje terug en wacht op de mensen die langer door lopen.
-
- Zeer actief