Ik weet geen raad meer met men cocker spanièl teef(luna).
Die heeft een tumor in haar hoofd en word daardoor agressief naar de andere teef toe (bulldog).
En de bulldog was een tijdje geleedn erg toegetakelt door luna,en sindsdien houden we die 2apart.
Maar dat was natuurlijk geen oplossing,dus hebben we vandaag geprobeert om die2 weer bij mekaar te laten en dat ging super.(luna zat al die tijd bij de reuen en bulldog alleen soms lieten we 1van de reuen bij haar als gezelschap).
Maar na een uur ong. samen te zitten horen we geblaf van al de honden samen dus ik ga kijken wat er aan de hand was en ja groot gevecht tussen: luna,bulldog en de jack. Iedereen uit mekaar gehaald en de bulldog naar binnen luna was er weer achtergelopen en wou weer in gevecht gaan maar heb haar juist op tijd nog kunnen tegen houden.
Maar hier is de schade:
De bulldog heeft een opengescheurd oor van ong. 3cm en we gaan naar de dierenarts om het laten naaie. En luna heeft niets,ik weet niet meer wat ik moet doen met haar. Ze verandert heel erg door die tumor maar is niet agressief naar de andere honden.
Ik kan ze toch niet voor altijd schijden,en een ander huisje is ook geen optie doordat ze een tumor heeft en niet meer zo lang zal leven. Ik weet geen raad meer!