Dan moet zacht carbid en heel veel gezellige afleiding goed gaan. Heb er wel zin in - ze heeft zo lang niet gerend met andere honden dus kan ze lekker plezier hebben.

Moderator: moderatorteam
Prima te doen, er zijn stukken zand, maar deze zijn goed te ontwijken door een stuk over het gras te lopen, zijn wel paar blubberige plekken bij, maar meeste kan je omheen.Kruimel53 schreef:Wij doen ons best. Kátur loopt vrij slecht dus ik zit een beetje op de wip. Is het te doen om daar een buggy met 16 kilo hond erin voort te douwen?
Nou, ik heb wel geknal gehoord en die politiehelikopter ook gezien inderdaadjome schreef:Vanmorgen geen geknal gehoord, wel een helikopter die lange tijd rondvloog en soms ook erg laag
Ja, dat klopt! Misschien als je dat doet kan het wel.-Lilo- schreef:Maar je kan toch ook langs de stranden over het gras lopen? Dat is met een buggy wel te doen
Jouw oren doen het dan beter dan de mijneHilde schreef: Nou, ik heb wel geknal gehoord en die politiehelikopter ook gezien inderdaad![]()
Ik weet niet waar je vandaan komt, misschien kun je met iemand meerijden?jome schreef:Alleen geen vervoer morgen
Komt met mij meeeveliendepien schreef:Elly; heb jij inmiddels vervoer? Anders als ik ga kan je met mij mee rijden!
Oke dan! Nou ik bekijk het morgen evenTallie schreef:Komt met mij meeeveliendepien schreef:Elly; heb jij inmiddels vervoer? Anders als ik ga kan je met mij mee rijden!
Gezellig!_Inge_ schreef:Ga toch mee;) Josee komt ook met de Weimpjes
Finn zal blij zijn morgen, Cliff is er!veertje schreef:Te laat, de cake staat al in de oven![]()
![]()
Ik blijf ook niet te lang hangen hoor, moet daarna nog naar Limburg rijden.
Hij krijgt het er druk mee, al die leuke honden. Zal je zien dat hij na twee uurtjes naar huis rijden weer uitgerust is en er hier weer tegenaan kan_Inge_ schreef:Finn zal blij zijn morgen, Cliff is er!veertje schreef:Te laat, de cake staat al in de oven![]()
![]()
Ik blijf ook niet te lang hangen hoor, moet daarna nog naar Limburg rijden.![]()
En Sadie blij dat jij er bent haha
Dat doet Beau serieus hoor, in de auto naar huis een kwartiertje slapen en thuis weer door met stierenveertje schreef:Zal je zien dat hij na twee uurtjes naar huis rijden weer uitgerust is en er hier weer tegenaan kan![]()
Hij is niet bang voor vuurwerk, maar voor hetzelfde geldt schrikt hij zich toch kapot met een knal en is hij helemaal alleen.Kruimel53 schreef:Jammer! Maar wel verstandig.
Organiseren wij de volgende groepswandelingManu schreef:Ik kan mijn oliebollenafspraak niet verzettenNu ga ik maar zelf aan een wandeling. Jammer maar ik loop wel graag een volgende groepswandeling mee!